دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Anne Wescott Dodd. Jean L. Konzal (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349632237, 9780230602144
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 363
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه جوامع مدارس قویتری میسازند: داستانها، استراتژیها و شیوههای امیدوارکننده برای آموزش هر کودک: فلسفه تربیتی، تدریس و تربیت معلم، مدیریت، سازمان و رهبری
در صورت تبدیل فایل کتاب How Communities Build Stronger Schools: Stories, Strategies, and Promising Practices for Educating Every Child به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چگونه جوامع مدارس قویتری میسازند: داستانها، استراتژیها و شیوههای امیدوارکننده برای آموزش هر کودک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگر برای بزرگ کردن یک کودک نیاز به یک دهکده است، آن وسکات داد و ژان ال. کنزال احساس می کنند که برای ایجاد یک مدرسه نیاز به یک جامعه است. داد و کنزال که به فکر مدرسه ای که در چهار دیواری قرار دارد و فقط برای چند ساعت در روز وجود دارد راضی نیستند، می دانند که مدرسه ای که از کودک کامل مراقبت می کند بسیار فراتر از چهار دیوارش و برای تمام 24 ساعت در هر یک وجود دارد. روز آنها یک دیدگاه دموکراتیک رادیکال از مدرسه دولتی را ارائه می دهند که در آن همه نه فقط دانش آموزان، معلمان و والدین در شکل دادن به فرزندان و در نتیجه آینده ما نقش دارند.
If it takes a village to raise a child, Anne Wescott Dodd and Jean L. Konzal feel that it takes a community to make a school. Not content with the idea of a school being contained within four walls and existing only for a few hours every day, Dodd and Konzal know that a school which looks after the complete child exists far beyond its four walls and for the whole 24 hours in each day. They present a radical democratic vision of the public school where everyone not just students, teachers and parents plays a part in shaping our children and, consequently, our future.
Front Matter....Pages i-xx
Front Matter....Pages 1-1
Why Parents, Educators, and Community Members Must Work Together....Pages 3-17
The Traditional Home-School-Community Relationship: Tensions and Limitations....Pages 18-41
From Confrontation to Conversation: The Story of the South Wellington Parents’ Special-Education Group....Pages 42-69
Conflict About School Change: The Story of Springfield Regional High School....Pages 70-96
Front Matter....Pages 97-97
Changing the Paradigm: The Home-School-Community Relationship as Synergistic....Pages 99-137
Getting Started: Building a Foundation of Trust and Respect....Pages 138-177
Front Matter....Pages 179-179
A Place Where Everybody Knows Your Name: Greenbrook Elementary School....Pages 181-202
Creating a Community of Difference: Crossroads Middle School....Pages 203-230
Linking Home, School, and Community: A Sampling of Strategies and Practices....Pages 231-284
Rethinking What it Takes to Educate All Children....Pages 285-308
Back Matter....Pages 309-347