ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Business History of the Swatch Group: The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry

دانلود کتاب تاریخچه کسب و کار گروه سواچ: تولد دوباره ساعت سازی سوئیس و جهانی شدن صنعت لوکس

A Business History of the Swatch Group: The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry

مشخصات کتاب

A Business History of the Swatch Group: The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349482221, 9781137389084 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 166 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تاریخچه کسب و کار گروه سواچ: تولد دوباره ساعت سازی سوئیس و جهانی شدن صنعت لوکس: مدیریت نوآوری/فناوری، تجارت بین‌الملل، استراتژی کسب‌وکار/رهبری، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، اقتصاد توسعه، بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب A Business History of the Swatch Group: The Rebirth of Swiss Watchmaking and the Globalization of the Luxury Industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخچه کسب و کار گروه سواچ: تولد دوباره ساعت سازی سوئیس و جهانی شدن صنعت لوکس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخچه کسب و کار گروه سواچ: تولد دوباره ساعت سازی سوئیس و جهانی شدن صنعت لوکس

این کتاب تجزیه و تحلیل دقیق و کاملی از استراتژی ارائه می دهد که گروه سواچ را قادر ساخت تا خود را در بازار جهانی تثبیت کند. به ویژه، با افتتاح شرکت های تابعه در آسیا و اجرای یک استراتژی بازاریابی جدید، که مشخصه آن حرکت به سمت تجمل است، به مسائل تجدید ساختار تولید می پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers a detailed and full analysis of the strategy which enabled the Swatch Group to establish itself on the world market. In particular, it tackles the issues of production restructuring, with the opening of subsidiaries in Asia, and the implementation of a new marketing strategy, characterized by the move towards luxury.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-9
The Watchmaking Crisis of 1975–1985....Pages 10-24
The Creation of the Swatch Group and the “Swatch Legend”....Pages 25-37
Rationalization and Globalization of the Production System (1985–1998)....Pages 38-62
A New Marketing Strategy (1985–1995)....Pages 63-71
The Major Move into Luxury (Since 1995)....Pages 72-91
Omega’s Choice....Pages 92-101
China: A New El Dorado....Pages 102-111
The Swatch Group’s Competitors....Pages 112-129
Conclusion....Pages 130-136
Back Matter....Pages 137-152




نظرات کاربران