ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب City Branding and New Media: Linguistic Perspectives, Discursive Strategies and Multimodality

دانلود کتاب برندسازی شهر و رسانه های جدید: دیدگاه های زبانی، استراتژی های گفتمانی و چندوجهی

City Branding and New Media: Linguistic Perspectives, Discursive Strategies and Multimodality

مشخصات کتاب

City Branding and New Media: Linguistic Perspectives, Discursive Strategies and Multimodality

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349481903, 9781137387967 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 175 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برندسازی شهر و رسانه های جدید: دیدگاه های زبانی، استراتژی های گفتمانی و چندوجهی: رسانه و ارتباطات، زبان شناسی اجتماعی، زبان شناسی، عمومی، مطالعات ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب City Branding and New Media: Linguistic Perspectives, Discursive Strategies and Multimodality به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برندسازی شهر و رسانه های جدید: دیدگاه های زبانی، استراتژی های گفتمانی و چندوجهی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برندسازی شهر و رسانه های جدید: دیدگاه های زبانی، استراتژی های گفتمانی و چندوجهی

این کتاب به بررسی برندسازی شهر در بخش عمومی به عنوان جنبه ای از حکومت الکترونیکی از منظر زبانی، گفتمانی و نشانه شناختی ممتاز می پردازد. این تجزیه و تحلیل می کند که چگونه ادارات محلی و نهادهای عمومی با ذینفعان خود با پرداختن به موضوعات کلیدی مانند شهروندی فعال، شمول اجتماعی و ارتقای میراث فرهنگی و رویدادها تعامل دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores city branding in the public sector as an aspect of e-governance from a privileged linguistic, discursive and semiotic perspective. It analyses how local administrations and public bodies engage their stakeholders by addressing key issues such as active citizenship, social inclusion and promotion of cultural heritage and events.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction — City Branding and New Media: Linguistic, Discursive and Semiotic Aspects....Pages 1-12
City Websites as a Multimodal Genre....Pages 13-37
E-Governance on the Web: Linguistic and Discursive Strategies....Pages 38-62
Branding Heritage, Digital Genres, Transmedia Storytelling....Pages 63-95
Expos and the Rhetoric of Sustainability....Pages 96-139
Back Matter....Pages 140-162




نظرات کاربران