دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Yong Zhang (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349360468, 9780230597532
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 311
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 29 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکتهای بزرگ دولتی چین: شرکتسازی و توسعه استراتژیک: اقتصاد بین الملل، اقتصاد توسعه، تجارت و مدیریت، عمومی، فرهنگ آسیایی، سازمان
در صورت تبدیل فایل کتاب Large Chinese State-Owned Enterprises: Corporatization and Strategic Development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شرکتهای بزرگ دولتی چین: شرکتسازی و توسعه استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بر اساس تحقیقات تجربی، این کتاب به بررسی روند اصلاحات شرکتی در چین می پردازد و بررسی می کند که آیا این اصلاحات روند تدوین استراتژی و اجرای شرکت های دولتی بزرگ چین را تغییر داده است یا خیر. چه فرآیندهای تجدید ساختار مالکیت در شرکت های دولتی بزرگ در حال انجام است و این تغییرات چه تأثیری دارد؟
Based upon empirical research this book explores the process of China's corporatization reform and investigates whether the reform has altered the process of strategy formulation and implementation of large Chinese SOEs. What processes of ownership restructuring are taking place in the large SOEs and what impact do these changes have?
Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-28
Reform, Corporatization and Strategy Theories....Pages 29-75
Narrative of Case Companies....Pages 76-100
Corporatization and Flotation....Pages 101-144
Process Analysis of Case Companies’ Strategic Development....Pages 145-234
Conclusion....Pages 235-260
Back Matter....Pages 261-299