ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developing Online Language Teaching: Research-Based Pedagogies and Reflective Practices

دانلود کتاب توسعه آموزش آنلاین زبان: آموزش های مبتنی بر تحقیق و شیوه های تأمل

Developing Online Language Teaching: Research-Based Pedagogies and Reflective Practices

مشخصات کتاب

Developing Online Language Teaching: Research-Based Pedagogies and Reflective Practices

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: New Language Learning and Teaching Environments 
ISBN (شابک) : 9781349489510, 9781137412263 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 218 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه آموزش آنلاین زبان: آموزش های مبتنی بر تحقیق و شیوه های تأمل: تدریس و آموزش معلمان، آموزش زبان، آموزش زبان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Online Language Teaching: Research-Based Pedagogies and Reflective Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه آموزش آنلاین زبان: آموزش های مبتنی بر تحقیق و شیوه های تأمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction: From Teacher Training to Self-Reflective Practice....Pages 1-11
European Language Teachers and ICT: Experiences, Expectations and Training Needs....Pages 12-27
Part-time and Freelance Language Teachers and their ICT Training Needs....Pages 28-44
Online Language Teaching: The Learner’s Perspective....Pages 45-62
Transforming Teaching: New Skills for Online Language Learning Spaces....Pages 63-77
Free Online Training Spaces for Language Teachers....Pages 78-95
Sharing: Open Educational Resources for Language Teachers....Pages 96-112
Online Communities of Practice: A Professional Development Tool for Language Educators....Pages 113-133
Theoretical Approaches and Research-Based Pedagogies for Online Teaching....Pages 134-149
Developing Online Teaching Skills: The DOTS Project....Pages 150-162
Using DOTS Materials for the Professional Development of English Teachers in Turkey: Teachers’ Views....Pages 163-182
Back Matter....Pages 183-206




نظرات کاربران