دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Suzanne Graham. Denise Santos (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349573318, 9781137410528
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 201
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 687 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژیهای گوش دادن به زبان دوم: سناریوهای فعلی و آموزش پیشرفته: آموزش زبان، یادگیری و آموزش، زبانشناسی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategies for Second Language Listening: Current Scenarios and Improved Pedagogy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژیهای گوش دادن به زبان دوم: سناریوهای فعلی و آموزش پیشرفته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به دنبال کمک به معلمان برای آموزش شنیدن به روشی اصولی تر از طریق ارائه آنچه از تحقیقات شناخته شده است، کاوش در باورها و عملکرد معلمان، بررسی مطالب کتاب درسی و ارائه فعالیت های عملی برای بهبود شنیداری زبان دوم است.
This book seeks to help teachers teach listening in a more principled way by presenting what is known from research, exploring teachers' beliefs and practices, examining textbook materials, and offering practical activities for improving second language listening.
Front Matter....Pages i-xvi
Introduction: ‘Doing’ Listening or ‘Teaching’ Listening?....Pages 1-5
Front Matter....Pages 7-7
Key Issues in Listening Pedagogy in the Second Language Classroom....Pages 9-21
The Role of Learner Strategies in Second Language Listening....Pages 22-40
Teaching Listening Strategies in the Second Language Classroom....Pages 41-52
Front Matter....Pages 53-53
What Teachers in England Say and Do about Second Language Listening....Pages 55-95
How Textbooks Approach Listening....Pages 96-122
Front Matter....Pages 123-123
Pedagogical Applications....Pages 125-169
Conclusion: from Current Scenarios to Improved Pedagogy....Pages 170-172
Back Matter....Pages 173-188