ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Innovating in a Service-Driven Economy: Insights, Application, and Practice

دانلود کتاب نوآوری در اقتصاد خدمات محور: بینش، کاربرد و عمل

Innovating in a Service-Driven Economy: Insights, Application, and Practice

مشخصات کتاب

Innovating in a Service-Driven Economy: Insights, Application, and Practice

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349563487, 9781137409034 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 222 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 870 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوآوری در اقتصاد خدمات محور: بینش، کاربرد و عمل: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Innovating in a Service-Driven Economy: Insights, Application, and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری در اقتصاد خدمات محور: بینش، کاربرد و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Front Matter....Pages 1-3
Explaining the Amazon Economy and the Need for a New Model in Innovation....Pages 5-9
The New Model of the Innovative Firm....Pages 10-21
Front Matter....Pages 23-24
Insights from Service Innovation Thinkers....Pages 25-40
Insights from Service Innovation Practitioners....Pages 41-70
Front Matter....Pages 71-74
Innovation Capacity....Pages 75-84
Innovation Ability....Pages 85-95
Innovation Commercialization and Value Formation....Pages 96-102
An Innovation Audit: The SIT Checklist....Pages 103-107
Front Matter....Pages 109-110
Apple and Nokia: The Transformation from Products to Services....Pages 111-129
Amazon and Borders: From Sector Focus to Competence Focus....Pages 130-144
Facebook and MySpace: The Importance of Social Networks....Pages 145-158
Tesco and Sainsbury’s: The Need to Turn Ideas into Action....Pages 159-165
Kodak and Xerox: How High Risk Aversion Kills Companies....Pages 166-179
Front Matter....Pages 181-181
SIT Methodology....Pages 183-192
Back Matter....Pages 193-216




نظرات کاربران