ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beliefs, Agency and Identity in Foreign Language Learning and Teaching

دانلود کتاب باورها، عاملیت و هویت در یادگیری و آموزش زبان های خارجی

Beliefs, Agency and Identity in Foreign Language Learning and Teaching

مشخصات کتاب

Beliefs, Agency and Identity in Foreign Language Learning and Teaching

ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349554232, 9781137425959 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 244 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب باورها، عاملیت و هویت در یادگیری و آموزش زبان های خارجی: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Beliefs, Agency and Identity in Foreign Language Learning and Teaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب باورها، عاملیت و هویت در یادگیری و آموزش زبان های خارجی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Front Matter....Pages 1-1
The Book in a Nutshell....Pages 3-7
Key Issues Relevant to the Studies to Be Reported: Beliefs, Agency and Identity....Pages 8-24
Front Matter....Pages 25-26
Authority Versus Experience: Dialogues on Learner Beliefs....Pages 27-47
In Action and Inaction: English Learners Authoring Their Agency....Pages 48-65
Front Matter....Pages 67-69
Student Teachers’ Beliefs and Motivation, and the Shaping of Their Professional Identities....Pages 71-96
Student Teachers’ Beliefs about L1 and L2 Discursively Constructed: A Longitudinal Study of Interpretative Repertoires....Pages 97-123
‘Dreaming Is Believing’: The Teaching of Foreign Languages as Envisioned by Student Teachers....Pages 124-146
Front Matter....Pages 147-148
Dependent or Independent: The Construction of the Beliefs of Newly Qualified Foreign Language Teachers....Pages 149-171
Stories of Change and Continuity: Understanding the Development of the Identities of Foreign Language Teachers....Pages 172-201
Front Matter....Pages 203-203
Comparing and Contrasting the Studies Reported: Lessons Learnt....Pages 205-218
Back Matter....Pages 219-237




نظرات کاربران