ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Assessment and Autonomy in Language Learning

دانلود کتاب ارزیابی و خودمختاری در یادگیری زبان

Assessment and Autonomy in Language Learning

مشخصات کتاب

Assessment and Autonomy in Language Learning

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349490264, 9781137414380 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 238 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,016 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی و خودمختاری در یادگیری زبان: آموزش زبان، آموزش زبان، تدریس و آموزش معلمان، انگلیسی، زبان شناسی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Assessment and Autonomy in Language Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزیابی و خودمختاری در یادگیری زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزیابی و خودمختاری در یادگیری زبان

این کتاب این رابطه مناقشه برانگیز بین ارزیابی و خودمختاری را از منظرهای مختلف در زمینه های مختلف آموزش زبان آموزش عالی در اروپا و خاور دور بررسی می کند. مشارکت کنندگان در این کتاب تحقیق در مورد ارزیابی را هم به عنوان خودمختاری و هم به عنوان رویکردهای ارزیابی خود مختاری توصیف می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines this contested relationship between assessment and autonomy from a number of perspectives in a variety of Higher Education language-learning contexts in Europe and the Far East. The contributors to the book describe research into assessment both for and as autonomy, as well as approaches to the assessment of autonomy itself.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-7
The Assessment-Autonomy Relationship....Pages 8-34
Measuring Language Learner Autonomy: Problems and Possibilities....Pages 35-63
Assessing Learner Autonomy: A Dynamic Model....Pages 64-88
Assessment as Learner Autonomy....Pages 89-113
Investigating Peer- and Self-Assessment of Oral Skills as Stepping-Stones to Autonomy in EFL Higher Education....Pages 114-142
Autonomy in Assessment: Bridging the Gap between Rhetoric and Reality in a Distance Language Learning Context....Pages 143-166
Epilogue....Pages 167-175
Back Matter....Pages 176-223




نظرات کاربران