دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Michael Farrell (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349493043, 9781137434715
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 188
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 689 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بررسی زبان آموزش ویژه: گوش دادن به بسیاری از صداها: تدریس و تربیت معلم، روانشناسی تربیتی، زبان شناسی اجتماعی، یادگیری و آموزش، مطالعات ارتباطات
در صورت تبدیل فایل کتاب Investigating the Language of Special Education: Listening to Many Voices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بررسی زبان آموزش ویژه: گوش دادن به بسیاری از صداها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با بهره گیری از طیف گسترده ای از سنت های نظری از فلسفه، جامعه شناسی و مردم شناسی، با هدف بالا بردن آگاهی خواننده از قدرت و همچنین محدودیت های زبان در رابطه با آموزش ویژه می باشد.
Utilising a wide range of theoretical traditions from philosophy, sociology and anthropology, this book aims to raise the reader's awareness of the power as well as the limitations of language in relation to special education.
Front Matter....Pages i-viii
Introduction: The Importance of Language in Special Education....Pages 1-7
Past Voices: Historical Terminology....Pages 8-24
Present Voices: Current Language in Special Education....Pages 25-41
Grand Designs: Constructing Social Meaning....Pages 42-57
Labelling: New Labels for Old?....Pages 58-74
Disability Memoirs and Student Voice....Pages 75-90
Problematizing Meaning: Deconstruction....Pages 91-106
Immersed in Language: Discourse....Pages 107-123
Analysing Concepts in Special Education....Pages 124-139
Persuasive or Misleading Language....Pages 140-155
Conclusion....Pages 156-162
Back Matter....Pages 163-179