دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Anne Harris. Emily M. Gray (eds.)
سری: Palgrave Studies in Gender and Education
ISBN (شابک) : 9781349494927, 9781137441928
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 133
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Queer Teachers, Identity and Performativity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب معلمان کوئیر، هویت و عملکرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
وقتی از «معلم های دگرباش» صحبت می کنیم، منظورمان چیست؟ نویسندگان در اینجا با معنای متفاوت بودن جنسی یا جنسیت و کار به عنوان معلم مدرسه در چهار زمینه ملی دست و پنجه نرم می کنند: استرالیا، ایرلند، بریتانیا و ایالات متحده. این جلد جدید به دانشگاهیان، مربیان و دانش آموزان کاوشی تحریک آمیز از این موضوع محوری ارائه می دهد.
What do we mean when we talk about 'queer teachers'? The authors here grapple with what it means to be sexually or gender diverse and to work as a school teacher within four national contexts: Australia, Ireland, the UK and the USA. This new volume offers academics, educators and students a provocative exploration of this pivotal topic.
Front Matter....Pages i-xiv
Introduction: Marked Presence/Unremarkable Absence: Queer Teachers, ‘Identity’ and Performativity....Pages 1-10
Trans Teacher Experiences and the Failure of Visibility....Pages 11-28
Reframing Queer Teacher Subjects: Neither in nor Out but Present....Pages 29-44
Teachers and Civil Partnership: (Re)Producing Legitimate Subjectivities in the Straight Spaces of Schools....Pages 45-59
Out in Britain: The Politics of Sexuality Education and Lesbian and Gay Teachers in Schools....Pages 60-74
LGBTQ Teachers and the Location of Difference in English Schools....Pages 75-89
Conclusion: Extravagance and Equity: Queer Tensions in Education....Pages 90-96
Back Matter....Pages 97-118