دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Scott L. Crabill, Dan Butin (eds.) سری: Community Engagement in Higher Education ISBN (شابک) : 9781349494705, 9781137441065 ناشر: Palgrave Macmillan US سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 133 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 919 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعامل با جامعه 2.0؟: گفتگوها در مورد آینده مدنی در دانشگاه از هم گسیخته: فناوری و آموزش دیجیتال، جامعه شناسی آموزش، جامعه شناسی آموزش، فلسفه تربیت، آموزش بین المللی و تطبیقی، آموزش عالی
در صورت تبدیل فایل کتاب Community Engagement 2.0?: Dialogues on the Future of the Civic in the Disrupted University به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعامل با جامعه 2.0؟: گفتگوها در مورد آینده مدنی در دانشگاه از هم گسیخته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xiv
Provocation: On the Future of the Civic in the Disrupted University....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
From for to of: Online Service-Learning as Both Disruption and Doorway to Democratic Partnerships....Pages 12-25
Serving Online Communities: Service-Learning, Internet Studies, and Online Education....Pages 26-40
Engaging in Communities of Practice: Supplementing Community-Based Service-Learning with Online Reflection in a Peer Tutoring Course....Pages 41-55
Changing the Question: Feminist Civic Education in Online For-Profit Universities....Pages 56-71
Front Matter....Pages 72-72
Transitional Disruption or End Times: The Apocalyptic Possibilities of MOOCs in Higher Education....Pages 73-81
Emerging Spaces of Community-Engaged Leadership: Reconsidering Online Learning and the Purposes and Processes of Democratic Engagement....Pages 82-91
Insuring That Technology-Enriched Service-Learning Lives Up to the Promise of a High-Impact Activity....Pages 92-97
Disrupting a Disruption or Live Everything....Pages 98-104
Considerations for the Future of the Civic in the Disrupted University....Pages 105-114
Back Matter....Pages 115-118