ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Why Marketing to Women Doesn’t Work: Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs

دانلود کتاب چرا بازاریابی برای زنان کار نمی کند: استفاده از بخش بندی بازار برای درک نیازهای مصرف کننده

Why Marketing to Women Doesn’t Work: Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs

مشخصات کتاب

Why Marketing to Women Doesn’t Work: Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349471034, 3720146588 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 250 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چرا بازاریابی برای زنان کار نمی کند: استفاده از بخش بندی بازار برای درک نیازهای مصرف کننده: بازاریابی، استراتژی کسب و کار / رهبری، تحقیقات بازار / هوش رقابتی، اقتصاد، عمومی، ارتباطات شرکتی / روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Why Marketing to Women Doesn’t Work: Using Market Segmentation to Understand Consumer Needs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چرا بازاریابی برای زنان کار نمی کند: استفاده از بخش بندی بازار برای درک نیازهای مصرف کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چرا بازاریابی برای زنان کار نمی کند: استفاده از بخش بندی بازار برای درک نیازهای مصرف کننده



این کتاب به چالش‌ها و ظرافت‌های بازاریابی برای زنان می‌پردازد و با این ایده مقابله می‌کند که جنسیت به تنهایی می‌تواند به عنوان شاخصی برای هدف‌یابی بازار شما استفاده شود. Darroch بینش های عملی در مورد تقسیم بندی بازار ارائه می دهد و رویکرد جدیدی را توصیه می کند که بر روی هدف قرار دادن نیازهای انسانی تمرکز می کند، نه جنسیت، تا به مشتریان زن برسد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book addresses the challenges and subtleties behind marketing to women and confronts the idea that gender alone can be used as an indicator to target your market. Darroch provides practical insights into market segmentation and recommends a new approach that focuses on targeting human needs, not gender, in order to reach female customers.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxi
The 90s Generation....Pages 1-28
Introduction to Generational Studies....Pages 29-58
The 90s Generation and Society....Pages 59-87
The Market Environment....Pages 89-127
The Cultural Environment....Pages 129-146
The 90s Generation as Consumers and Coworkers....Pages 147-161
Back Matter....Pages 163-185




نظرات کاربران