دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: فرهنگی ویرایش: First Edition نویسندگان: Petros Iosifidis سری: ISBN (شابک) : 1403989613, 9780230592865 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 230 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 784 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تلویزیون عمومی در عصر دیجیتال: چالش های تکنولوژیک و راهبردهای جدید برای اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پتروس ایوسیفیدیس چالشهایی را که پخشکنندگان تلویزیون عمومی (PTV) در کشورهای اروپای غربی در یک محیط رقابتی پخش دیجیتال با آن مواجه میشوند، بررسی میکند و به سیاستها و استراتژیهایی میپردازد که این پخشکنندهها برای پاسخگویی، رقابتی و کارآمدی اتخاذ میکنند. این کتاب با نگاهی به تعدادی از پخشکنندههای بزرگ و کوچک PTV، سیاستها و الگوهای استراتژی متفاوتی را که در سراسر اروپا وجود دارد را نشان میدهد و از تجربه اروپایی برای پیشنهاد استراتژیهای قابل اجرا برای اتخاذ توسط پخشکنندگان ملی PTV استفاده میکند.
Petros Iosifidis investigates the challenges that Public Television (PTV) broadcasters in Western European countries encounter in a competitive digital broadcasting environment and looks at the policies and strategies that these broadcasters are adopting in order to remain accountable, competitive and efficient. By looking at a number of large and small PTV broadcasters, the book reveals the different policies and strategy patterns that exist across Europe and uses European experience to propose workable strategies to be adopted by national PTV broadcasters.
Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
Introduction, Aims and Methodology....Pages 3-21
Factors Affecting the Development of Public Television....Pages 22-46
Competition and Dilemmas....Pages 47-79
Front Matter....Pages 81-82
Britain....Pages 83-104
France....Pages 105-119
Spain....Pages 120-135
The Republic of Ireland....Pages 136-151
Sweden....Pages 152-162
Greece....Pages 163-177
Discussion and Conclusion....Pages 178-184
Back Matter....Pages 185-211