ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe

دانلود کتاب تلویزیون عمومی در عصر دیجیتال: چالش های تکنولوژیک و راهبردهای جدید برای اروپا

Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe

مشخصات کتاب

Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe

دسته بندی: فرهنگی
ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403989613, 9780230592865 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 230 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 784 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Public Television in the Digital Era: Technological Challenges and New Strategies for Europe به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تلویزیون عمومی در عصر دیجیتال: چالش های تکنولوژیک و راهبردهای جدید برای اروپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تلویزیون عمومی در عصر دیجیتال: چالش های تکنولوژیک و راهبردهای جدید برای اروپا

پتروس ایوسیفیدیس چالش‌هایی را که پخش‌کنندگان تلویزیون عمومی (PTV) در کشورهای اروپای غربی در یک محیط رقابتی پخش دیجیتال با آن مواجه می‌شوند، بررسی می‌کند و به سیاست‌ها و استراتژی‌هایی می‌پردازد که این پخش‌کننده‌ها برای پاسخگویی، رقابتی و کارآمدی اتخاذ می‌کنند. این کتاب با نگاهی به تعدادی از پخش‌کننده‌های بزرگ و کوچک PTV، سیاست‌ها و الگوهای استراتژی متفاوتی را که در سراسر اروپا وجود دارد را نشان می‌دهد و از تجربه اروپایی برای پیشنهاد استراتژی‌های قابل اجرا برای اتخاذ توسط پخش‌کنندگان ملی PTV استفاده می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Petros Iosifidis investigates the challenges that Public Television (PTV) broadcasters in Western European countries encounter in a competitive digital broadcasting environment and looks at the policies and strategies that these broadcasters are adopting in order to remain accountable, competitive and efficient. By looking at a number of large and small PTV broadcasters, the book reveals the different policies and strategy patterns that exist across Europe and uses European experience to propose workable strategies to be adopted by national PTV broadcasters.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Front Matter....Pages 1-1
Introduction, Aims and Methodology....Pages 3-21
Factors Affecting the Development of Public Television....Pages 22-46
Competition and Dilemmas....Pages 47-79
Front Matter....Pages 81-82
Britain....Pages 83-104
France....Pages 105-119
Spain....Pages 120-135
The Republic of Ireland....Pages 136-151
Sweden....Pages 152-162
Greece....Pages 163-177
Discussion and Conclusion....Pages 178-184
Back Matter....Pages 185-211




نظرات کاربران