ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Luxury Fashion Branding: Trends, Tactics, Techniques

دانلود کتاب برندسازی مد لوکس: روندها، تاکتیک ها، تکنیک ها

Luxury Fashion Branding: Trends, Tactics, Techniques

مشخصات کتاب

Luxury Fashion Branding: Trends, Tactics, Techniques

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349356577, 9780230590878 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 353 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برندسازی مد لوکس: روندها، تاکتیک ها، تکنیک ها: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Luxury Fashion Branding: Trends, Tactics, Techniques به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برندسازی مد لوکس: روندها، تاکتیک ها، تکنیک ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برندسازی مد لوکس: روندها، تاکتیک ها، تکنیک ها

این متن پیشگامانه برندسازی و مدیریت مد، بعد تجاری تحلیلی را به تکنیک های بازاریابی و شرکتی صنعت کالاهای مد لوکس می آورد. برای هر کسی که مایل است در مورد تجارت فریبنده تبدیل محصولات کاربردی به اشیاء میل بیاموزد، خواندن جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This groundbreaking fashion branding and management text brings an analytical business dimension to the marketing and corporate techniques of the luxury fashion goods industry. It will make engaging reading for anyone who wishes to learn about the captivating business of turning functional products into objects of desire.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Introduction: Who said fashion is not serious business?....Pages 1-6
A question of luxury....Pages 7-12
What’s in a name? The history of luxury fashion branding....Pages 13-58
A passion for fashion: The luxury fashion consumer....Pages 59-77
Luxury retail design and atmosphere....Pages 78-101
The art of creating and managing luxury fashion brands....Pages 102-177
Digital luxury....Pages 178-224
Le new luxe....Pages 225-245
Customize me!....Pages 246-266
The luxury fashion business strategy model....Pages 267-277
Case illustrations....Pages 278-314
Back Matter....Pages 315-332




نظرات کاربران