ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Understanding Cultural Taste: Sensation, Skill and Sensibility

دانلود کتاب درک ذائقه فرهنگی: احساس، مهارت و حساسیت

Understanding Cultural Taste: Sensation, Skill and Sensibility

مشخصات کتاب

Understanding Cultural Taste: Sensation, Skill and Sensibility

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349579723, 9781137447074 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 197 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب درک ذائقه فرهنگی: احساس، مهارت و حساسیت: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding Cultural Taste: Sensation, Skill and Sensibility به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک ذائقه فرهنگی: احساس، مهارت و حساسیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک ذائقه فرهنگی: احساس، مهارت و حساسیت

این کتاب به دانشجویان و پژوهشگران کمک می کند تا مفهوم پیچیده ای را که اغلب در مطالعات رسانه ای و فرهنگی، جامعه شناسی فرهنگ و سیاست فرهنگی بیش از حد ساده شده است، روشن کنند. این بحث‌های تئوریک و روش‌شناختی را در مطالعه ذائقه به‌روزرسانی می‌کند و دیدگاهی اصیل در زمینه تحقیقاتی متمایز و غنی ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book will help students and researchers to clarify a complex concept that is often over simplified in media and cultural studies, the sociology of culture and cultural policy. It updates established theoretical and methodological debates in the study of taste and provides an original perspective on a distinct and rich research field.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Introducing Taste....Pages 1-8
Theorizing Taste....Pages 9-41
Measuring Taste....Pages 42-71
Governing Tastes....Pages 72-95
Globalizing Tastes....Pages 96-117
Producing Tastes....Pages 118-143
Digitalizing Tastes....Pages 144-164
Conclusion: Dimensions of Taste....Pages 165-171
Back Matter....Pages 172-188




نظرات کاربران