ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Taking Down Goliath: Digital Marketing Strategies for Beating Competitors With 100 Times Your Spending Power

دانلود کتاب سرنگون کردن جالوت: استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای غلبه بر رقبا با 100 برابر توان خرج کنید

Taking Down Goliath: Digital Marketing Strategies for Beating Competitors With 100 Times Your Spending Power

مشخصات کتاب

Taking Down Goliath: Digital Marketing Strategies for Beating Competitors With 100 Times Your Spending Power

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349495580, 9781137444219 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 246 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سرنگون کردن جالوت: استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای غلبه بر رقبا با 100 برابر توان خرج کنید: بازاریابی، استراتژی کسب و کار/رهبری، کسب و کار کوچک، اقتصاد، عمومی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Taking Down Goliath: Digital Marketing Strategies for Beating Competitors With 100 Times Your Spending Power به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سرنگون کردن جالوت: استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای غلبه بر رقبا با 100 برابر توان خرج کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-8
The Digital Advertising Big Bang....Pages 9-29
Setting and Measuring Digital Campaign Goals....Pages 31-47
Defining Online Audiences....Pages 49-66
Creating the Perfect Online Marketing Message....Pages 67-83
Digital Display Advertising....Pages 85-100
Tactics and Strategies for Creating Effective E-mail Marketing Campaigns....Pages 101-125
Search Engine Advertising....Pages 127-143
Understanding Search Engine Optimization....Pages 145-154
The Social Media Universe....Pages 155-170
The Mobile Marketing Conundrum....Pages 171-185
THE LEVEL PLAYING FIELD....Pages 187-196
Back Matter....Pages 197-238




نظرات کاربران