ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Systems Theory for Pragmatic Schooling: Toward Principles of Democratic Education

دانلود کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک

Systems Theory for Pragmatic Schooling: Toward Principles of Democratic Education

مشخصات کتاب

Systems Theory for Pragmatic Schooling: Toward Principles of Democratic Education

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: The Cultural and Social Foundations of Education 
ISBN (شابک) : 9781349496723, 9781137449320 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 155 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 965 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک: فلسفه آموزشی، مدیریت، سازمان و رهبری، آموزش و تربیت معلم، مطالعات برنامه درسی، فلسفه آموزش، آموزش حرفه ای و حرفه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Systems Theory for Pragmatic Schooling: Toward Principles of Democratic Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک

کانینگهام با نوشتن برای مربیان و رهبران آموزش نشان می دهد که ترکیب فلسفه عمل گرایی با تفکر در مورد آموزش به عنوان سیستم می تواند چالش های موجود در مدرسه معاصر را روشن کند و راه حل های عملی برای ایجاد آموزش دموکراتیک ارائه دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Writing for educators and education leaders, Cunningham shows that combining a philosophy of pragmatism with thinking about education as systems can illuminate challenges in contemporary schooling and provide practical solutions for creating a democratic education.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-4
The Schooling We Have....Pages 5-14
The Nature of Nature....Pages 15-43
Systems....Pages 44-60
The Complexities of Schooling....Pages 61-82
Learners and Learning....Pages 83-96
Teachers and Teaching....Pages 97-107
The Schooling We Need....Pages 108-120
Epilogue: Emergent Principles of Democratic Schooling....Pages 121-123
Back Matter....Pages 124-142




نظرات کاربران