دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Craig A. Cunningham (auth.)
سری: The Cultural and Social Foundations of Education
ISBN (شابک) : 9781349496723, 9781137449320
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 155
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 965 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک: فلسفه آموزشی، مدیریت، سازمان و رهبری، آموزش و تربیت معلم، مطالعات برنامه درسی، فلسفه آموزش، آموزش حرفه ای و حرفه ای
در صورت تبدیل فایل کتاب Systems Theory for Pragmatic Schooling: Toward Principles of Democratic Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نظریه سیستم ها برای آموزش عملی: به سوی اصول آموزش دموکراتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کانینگهام با نوشتن برای مربیان و رهبران آموزش نشان می دهد که ترکیب فلسفه عمل گرایی با تفکر در مورد آموزش به عنوان سیستم می تواند چالش های موجود در مدرسه معاصر را روشن کند و راه حل های عملی برای ایجاد آموزش دموکراتیک ارائه دهد.
Writing for educators and education leaders, Cunningham shows that combining a philosophy of pragmatism with thinking about education as systems can illuminate challenges in contemporary schooling and provide practical solutions for creating a democratic education.
Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-4
The Schooling We Have....Pages 5-14
The Nature of Nature....Pages 15-43
Systems....Pages 44-60
The Complexities of Schooling....Pages 61-82
Learners and Learning....Pages 83-96
Teachers and Teaching....Pages 97-107
The Schooling We Need....Pages 108-120
Epilogue: Emergent Principles of Democratic Schooling....Pages 121-123
Back Matter....Pages 124-142