دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jim King (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349574896, 9781137457134
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 270
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تعامل پویا بین متن و زبان آموز: آموزش عالی، آموزش زبان، زبان شناسی، عمومی، تدریس و آموزش معلمان
در صورت تبدیل فایل کتاب The Dynamic Interplay between Context and the Language Learner به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعامل پویا بین متن و زبان آموز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xix
Introduction to the Dynamic Interplay between Context and the Language Learner....Pages 1-10
The Contexts within Me: L2 Self as a Complex Dynamic System....Pages 11-28
The Dynamic Interplay of the Ideal Self, Mental Imagery and Context: A Language Learner’s Journey of Success....Pages 29-46
Past Selves: Emerging Motivational Guides across Temporal Contexts....Pages 47-65
When the Learner Becomes the Context: Strategic Identity Display in Learning English as a Foreign Language in Europe....Pages 66-83
The Context-Sensitivity of Self-Concept and Willingness to Communicate in the Chinese EFL Classroom: A Case Study....Pages 84-103
Talk and Silence in an EFL Classroom: Interplay of Learners and Context....Pages 104-126
Classroom Silence and the Dynamic Interplay between Context and the Language Learner: A Stimulated Recall Study....Pages 127-150
The Dynamic Interplay between Language and Social Context in the Language Classroom: Interpersonal Turn Taking for ELF Learners....Pages 151-171
A Dynamic Perspective on Student Language Teachers’ Different Learning Pathways in a Collaborative Context....Pages 172-193
Language Learning in Context: Complex Dynamic Systems and the Role of Mixed Methods Research....Pages 194-224
Context and Inference in Language Testing....Pages 225-241
Back Matter....Pages 243-251