ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Locative Social Media: Place in the Digital Age

دانلود کتاب رسانه های اجتماعی محلی: مکان در عصر دیجیتال

Locative Social Media: Place in the Digital Age

مشخصات کتاب

Locative Social Media: Place in the Digital Age

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349498376, 9781137456113 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: [185] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 785 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Locative Social Media: Place in the Digital Age به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های اجتماعی محلی: مکان در عصر دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های اجتماعی محلی: مکان در عصر دیجیتال

این کتاب تحلیلی انتقادی از تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی محلی بر ادراک و تجربه‌های خارق‌العاده زندگی در فضاها و مکان‌ها ارائه می‌کند. با استفاده از حساب‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر مکان، یک پس پدیدارشناسی دیجیتالی مکان توسعه داده شده است تا توضیح دهد که چگونه مکان در عصر دیجیتال واسطه می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers a critical analysis of the effect of usage of locative social media on the perceptions and phenomenal experience of lived in spaces and places. Drawing on users accounts of location-based social networking, a digital post-phenomenology of place is developed to explain how place is mediated in the digital age.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction....Pages 1-23
A (Brief) History of Understanding Space and Place....Pages 24-40
The Phenomenology of Place....Pages 41-59
The Mobile Device as a Thing: The Gathering of Place Digitally....Pages 60-85
Sharing Location with Locative Social Media....Pages 86-116
The Social Capital of Locative Social Media....Pages 117-138
Conclusions....Pages 139-150
Back Matter....Pages 151-175




نظرات کاربران