ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Franchising

دانلود کتاب فرانشیز اجتماعی

Social Franchising

مشخصات کتاب

Social Franchising

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349498277, 9781137455840 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 110 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فرانشیز اجتماعی: مدیریت نوآوری/فناوری، استراتژی کسب و کار/رهبری، تجارت بین‌الملل، فروش/توزیع، اقتصاد بین‌الملل، سازمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Franchising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرانشیز اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرانشیز اجتماعی

فرنچایز اجتماعی نشان دهنده نسل سوم توسعه فرانشیز، پس از فرانشیز با نام تجاری و فرمت تجاری است. در تقاطع ادبیات سرمایه گذاری اجتماعی و امور مالی خرد، این کتاب انواع فرمت های فرانشیز اجتماعی را در تعدادی از کشورهای در حال توسعه مرور می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Social franchising represents a third generation form of franchising development, after trade-name and business-format franchising. At the intersection of social enterprise and micro finance literatures, this book reviews a variety of social franchising formats across a number of developing countries.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-7
Social Franchising as Organizational Format — An Overview....Pages 8-32
Overcoming Institutional Challenges in Microfranchising....Pages 33-47
The Scope for Scaling Up Social Enterprises in China....Pages 48-60
Access Afya: Micro-Clinic Health Franchise Designed for Scale....Pages 61-79
World Vision: Catalysing the growth of Microfranchising in Tanzania....Pages 80-94
Back Matter....Pages 95-99




نظرات کاربران