دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Aaron Stoller (auth.)
سری: The Cultural and Social Foundations of Education
ISBN (شابک) : 9781349503438, 9781137465245
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 122
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 866 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب دانستن و یادگیری به عنوان کنش خلاق: بررسی مجدد مبانی معرفتی تعلیم و تربیت: فلسفه تربیتی، مطالعات برنامه درسی، سیاست و سیاست آموزشی، فلسفه تعلیم و تربیت، تدریس و تربیت معلم، آموزش بینالمللی و تطبیقی
در صورت تبدیل فایل کتاب Knowing and Learning as Creative Action: A Reexamination of the Epistemological Foundations of Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دانستن و یادگیری به عنوان کنش خلاق: بررسی مجدد مبانی معرفتی تعلیم و تربیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
استولر دیدگاه دیرینه ای را که دانستن یک عمل علّی و خطی است به چالش می کشد و در عوض استدلال می کند که فرآیند دانستن به یکدیگر وابسته، مبادله ای و مبتنی بر کنش خلاق است.
Stoller challenges the long-held view that knowing is a causal and linear act, arguing instead that the process of knowing is interdependent, transactional, and grounded in creative action.
Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-5
Bildung and the Hidden “S knows that p”....Pages 6-27
Bildung Reconstructed....Pages 28-54
Knowing and Learning as Creative Action....Pages 55-75
Emergent Pedagogy....Pages 76-102
Back Matter....Pages 103-111