دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Inez Hedges (auth.)
سری: Palgrave Macmillan Memory Studies
ISBN (شابک) : 9781349499410, 9781137465122
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 202
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سینمای جهان و حافظه فرهنگی: تاریخ فیلم، مطالعات حافظه، ادبیات کودکان، مطالعات رسانه، علوم اجتماعی، عمومی، هنر
در صورت تبدیل فایل کتاب World Cinema and Cultural Memory به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای جهان و حافظه فرهنگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
سینما از دیرباز نقش مهمی در شیوه ای که جوامع خود را نشان می دهند ایفا کرده است. هجز نقش سینما را در ایجاد حافظه فرهنگی در یک چشم انداز جهانی که پنج قاره را در بر می گیرد، بحث می کند. رویکرد نوآورانه و سبک قابل دسترس کتاب باید طرز فکر ما را نسبت به فیلم و تأثیرات اجتماعی آن تغییر دهد.
Cinema has long played a crucial role in the way that societies represent themselves. Hedges discusses the role of cinema in creating cultural memory within a global perspective that spans five continents. The book's innovative approach and approachable style should transform the way that we think of film and its social effects.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-10
Living Memory: Representations of Drancy....Pages 11-30
Amnesiac Memory: Hiroshima in Japanese Film....Pages 31-49
Convulsive Memory: The Spanish Civil War and Post-Franco Spain....Pages 50-64
Performative Memory: The Nakba and the Construction of Identity in Palestinian Film....Pages 65-82
Radical Memory: Négritude, Anti-colonial Struggles, and Cabral’s Return to the Source ....Pages 83-106
Obstinate Memory: Chris Marker’s and Patricio Guzmán’s Pictures for a Revolution....Pages 107-122
Productive Memory: “Forward Dreaming” in Tomás Gutiérrez Alea’s Cuban Films....Pages 123-138
Reclaimed Memory: Worker Culture in the Former GDR and Peter Weiss’s The Aesthetics of Resistance ....Pages 139-153
Conclusion....Pages 154-159
Back Matter....Pages 160-190