ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Therapy of Education: Philosophy, Happiness and Personal Growth

دانلود کتاب درمان آموزش: فلسفه، شادی و رشد شخصی

The Therapy of Education: Philosophy, Happiness and Personal Growth

مشخصات کتاب

The Therapy of Education: Philosophy, Happiness and Personal Growth

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780230625020, 9780230625020 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 264 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 27 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب درمان آموزش: فلسفه، شادی و رشد شخصی: روانشناسی تربیتی,فلسفه تعلیم و تربیت,فلسفه تربیتی,فلسفه ذهن,فلسفه,عمومی,مطالعات دینی,عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Therapy of Education: Philosophy, Happiness and Personal Growth به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درمان آموزش: فلسفه، شادی و رشد شخصی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درمان آموزش: فلسفه، شادی و رشد شخصی



ایده آموزش به عنوان درمان به دوران باستان بازمی گردد. امروزه درک شده است که نقش معلم شامل جنبه های درمانی است که به سمت کودک هدایت می شود. اما این رابطه تا چه حد باید توسعه یابد و مسئولیت های متقابل آن چیست؟ این کتاب یک رویکرد فلسفی چالش برانگیز به این موضوعات ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The idea of education as therapy goes back to ancient times. Today, it is understood that the role of the teacher comprises aspects of therapy directed towards the child. But to what extent should this relationship be developed, and what are its concomitant responsibilities? This book offers a challenging philosophical approach to these issues.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-6
Front Matter....Pages 7-7
Self-Esteem: The Inward Turn....Pages 9-24
Diffidence, Confidence and Self-belief....Pages 25-37
What Can be Said, What Can be Shown....Pages 38-50
Reading Narrative....Pages 51-71
Learning to Change....Pages 72-85
Front Matter....Pages 87-87
Practising Dying....Pages 89-108
Room for Thought....Pages 109-123
The Thoreau Strategy....Pages 124-138
A State of Abstraction: Knowledge and Contingency....Pages 139-152
Unfinished Business: Education Without Necessity....Pages 153-168
Front Matter....Pages 169-169
Beyond Cure....Pages 171-184
Narrative and Number: What Really Counts....Pages 185-202
Learning from Psychoanalysis....Pages 203-217
Enlarging the Enigma....Pages 218-233
Expectation of Return....Pages 234-240
Back Matter....Pages 241-260




نظرات کاربران