دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Wickham Clayton (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349573455, 9781137496478
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 266
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سبک و فرم در فیلم اسلشر هالیوود: مطالعات فیلم و تلویزیون، هنر، مطالعات رسانه، تاریخ فیلم
در صورت تبدیل فایل کتاب Style and Form in the Hollywood Slasher Film به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سبک و فرم در فیلم اسلشر هالیوود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xvi
Introduction....Pages 1-14
Front Matter....Pages 15-15
(In)Stability of Point of View in When a Stranger Calls and Eyes of a Stranger ....Pages 17-36
Undermining the Moneygrubbers, or: How I Learned to Stop Worrying and Love Friday the 13 th Part V....Pages 37-50
I Framed Freddy: Functional Aesthetics in the A Nightmare on Elm Street Series....Pages 51-66
Candyman and Saw: Reimagining the Slasher Film through Urban Gothic....Pages 67-78
Front Matter....Pages 79-79
Franchise Legacy and Neo-slasher Conventions in Halloween H20....Pages 81-91
Roses Are Red, Violence Is Too: Exploring Stylistic Excess in Valentine ....Pages 92-105
Puzzles, Contraptions and the Highly Elaborate Moment: The Inevitability of Death in the Grand Slasher Narratives of the Final Destination and Saw Series of Films....Pages 106-117
The Killer Who Never Was: Complex Storytelling, the Saw Saga and the Shifting Moral Alignment of Puzzle Film Horror....Pages 118-130
Resurrecting Carrie ....Pages 131-145
Front Matter....Pages 147-147
Reframing Parody and Intertextuality in Scream: Formal and Theoretical Approaches to the ‘Postmodern’ Slasher....Pages 149-160
Crises of Identification in the Supernatural Slasher: The Resurrection of the Supernatural Slasher Villain....Pages 161-179
‘Come on, Boy, Bring It!’: Embracing Queer Erotic Aesthetics in Marcus Nispel’s The Texas Chainsaw Massacre (2003)....Pages 180-194
Beyond Surveillance: Questions of the Real in the Neopostmodern Horror Film....Pages 195-212
The Slasher, the Final Girl and the Anti-Denouement....Pages 213-228
Back Matter....Pages 229-254