دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Katarina Gregersdotter, Johan Höglund, Nicklas Hållén (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781349553495, 9781137496393 ناشر: Palgrave Macmillan UK سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 262 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سینمای ترسناک حیوانات: ژانر، تاریخ و نقد: هنر، مطالعات فیلم و تلویزیون، مطالعات رسانه، تاریخ فیلم
در صورت تبدیل فایل کتاب Animal Horror Cinema: Genre, History and Criticism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای ترسناک حیوانات: ژانر، تاریخ و نقد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-18
A History of Animal Horror Cinema....Pages 19-36
‘They are a fact of life out here’: The Ecocritical Subtexts of Three Early-Twenty-First-Century Aussie Animal Horror Movies....Pages 37-57
Polluting and Perverting Nature: The Vengeful Animals of Frogs ....Pages 58-75
Consuming Wildlife: Representations of Tourism and Retribution in Australian Animal Horror....Pages 76-93
Oil and the (Geo)Politics of Blood: Towards an Eco-Gothic Critique of Nightwing ....Pages 94-109
America, Down the Toilet: Urban Legends, American Society and Alligator ....Pages 110-125
Re-Education as Exorcism: How a White Dog Challenges the Strategies for Dealing with Racism....Pages 126-145
We Spiders: Spider as the Monster of Modernity in the Big Bug and Nature-on-a-Rampage Film Genres....Pages 146-167
Concubines and Chameleons: Deconstruction and Consumption in Pu Songling’s and Gordon Chan’s Painted Skin ....Pages 168-186
Frozen, The Grey, and the Possibilities of Posthumanist Horror....Pages 187-205
Anthropomorphism and the Representation of Animals as Adversaries....Pages 206-223
Simian Horror in Rise and Dawn of the Planet of the Apes ....Pages 224-239
Back Matter....Pages 240-248