ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The First World War in Computer Games

دانلود کتاب جنگ جهانی اول در بازی های رایانه ای

The First World War in Computer Games

مشخصات کتاب

The First World War in Computer Games

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349504541, 9781137491763 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 135 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جنگ جهانی اول در بازی های رایانه ای: مطالعات حافظه، تاریخچه نظامی، مطالعات رسانه ای، طراحی رسانه، تاریخ مدرن، تاریخ اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The First World War in Computer Games به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جنگ جهانی اول در بازی های رایانه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جنگ جهانی اول در بازی های رایانه ای

جنگ جهانی اول در بازی‌های رایانه‌ای، تصویر جنگ، منظره سنگرها و مفاهیم چگونگی پایان جنگ را از طریق بازی‌های رایانه‌ای تحلیل می‌کند. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه بازی‌های رایانه‌ای در خط مقدم بازنمایی‌های جدید از جنگ جهانی اول قرار دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The First World War in Computer Games analyses the depiction of combat, the landscape of the trenches, and concepts of how the war ended through computer games. This book explores how computer games are at the forefront of new representations of the First World War.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introduction: Opening Up a Digital Front....Pages 1-16
‘You Provide the Pixels and I’ll Provide the War’ — Computer Games, Cinema and Narrative....Pages 17-38
‘Good God, Did We Really Send Players to Fight in That?’ — Landscape and Chronology in First World War Games....Pages 39-57
‘It Takes 15,000 Casualties to Train a Player General’ — Combat in First World War Games....Pages 58-81
‘They Will Not Be Able To Make Us Play It Again Another Day’ — The End in First World War Games....Pages 82-95
Conclusion: … To End All War Games....Pages 96-104
Back Matter....Pages 105-118




نظرات کاربران