ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Testing and Learning Revolution: The Future of Assessment in Education

دانلود کتاب انقلاب آزمون و یادگیری: آینده ارزشیابی در آموزش و پرورش

The Testing and Learning Revolution: The Future of Assessment in Education

مشخصات کتاب

The Testing and Learning Revolution: The Future of Assessment in Education

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781137519955, 9781137519962 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انقلاب آزمون و یادگیری: آینده ارزشیابی در آموزش و پرورش: روانشناسی تربیتی، سیاست و سیاست آموزشی، سنجش، آزمون و ارزشیابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Testing and Learning Revolution: The Future of Assessment in Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انقلاب آزمون و یادگیری: آینده ارزشیابی در آموزش و پرورش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انقلاب آزمون و یادگیری: آینده ارزشیابی در آموزش و پرورش



گوردون نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از ارزیابی برای حمایت از تدریس و توسعه شایستگی‌های دانش‌آموزان استفاده کنیم. بین سال‌های 2011 و 2013، گوردون ریاست یک کمیسیون بین‌رشته‌ای متشکل از محققان و متفکران را بر عهده داشت که تحقیقات و ایده‌های تحول‌آفرین در مورد یادگیری، آموزش، اندازه‌گیری، ماهیت آزمون‌ها، هوش، قابلیت، فناوری و خط‌مشی را به هم مرتبط کردند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gordon shows how we can use assessment to support teaching and develop students' competencies. Between 2011 and 2013, Gordon chaired an interdisciplinary commission of scholars and thinkers, who connected transformative research and ideas on learning, teaching, measurement, the nature of tests, intelligence, capability, technology, and policy.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
The Gordon Commission and a Vision for the Future of Assessment in Education....Pages 1-8
Assessment for Teaching and Learning, Not Just Accountability....Pages 9-34
Assessment Can and Should Incorporate Emerging Technologies and Epistemologies to Respond to Changing Paradigms in Education....Pages 35-57
Both Educating and Being Educated are Changing in the Twenty-First Century....Pages 59-87
Assessment Requires Reasoning from Evidence....Pages 89-106
New Approaches to Assessment That Move in the Right Direction....Pages 107-146
New Data Collection and Analysis Methods Offer Powerful Insights into Performance....Pages 147-168
A Star to Guide By: Toward Assessment That Is Capable of Informing and Improving Teaching and Learning....Pages 169-189
Back Matter....Pages 191-194




نظرات کاربران