ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs

دانلود کتاب مدیریت شهری جدید: جذب جریان های ارزش به مراکز تجاری

New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs

مشخصات کتاب

New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349709427, 9781137532640 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 157 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت شهری جدید: جذب جریان های ارزش به مراکز تجاری: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، اقتصاد توسعه، اقتصاد بین‌الملل، تجارت بین‌الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب New Urban Management: Attracting Value Flows to Branded Hubs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت شهری جدید: جذب جریان های ارزش به مراکز تجاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت شهری جدید: جذب جریان های ارزش به مراکز تجاری

مدیریت شهری نوین بحث می کند که چگونه منطق جریان های اقتصادی برای دولت های محلی در سراسر جهان چالش ایجاد می کند. این کتاب استدلال می کند که افزایش سیالیت در زندگی اقتصادی باید بازتاب خود را در سیاست توسعه اقتصادی محلی داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

New Urban Management discusses how the logic of economic flows poses a challenge to local governments throughout the world. The book argues that the increased fluidity in economic life must have its reflection in local economic development policy.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-8
Process View of Local Economy....Pages 9-25
Flows of People, Cultures and Symbols....Pages 26-39
Economic Frameworks for Flow Analysis....Pages 40-48
Flow Analysis in Urban Management....Pages 49-83
Attraction Management of Branded Hubs....Pages 84-113
Concluding Remarks....Pages 114-119
Back Matter....Pages 120-148




نظرات کاربران