دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Carlos Hidalgo (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349559060, 5320156588
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 200
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب افزایش تقاضا: تبدیل بازاریابی B2B برای برآورده کردن نیازهای خریدار مدرن: علم، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Driving Demand: Transforming B2B Marketing to Meet the Needs of the Modern Buyer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب افزایش تقاضا: تبدیل بازاریابی B2B برای برآورده کردن نیازهای خریدار مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کارلوس هیدالگو یک نقشه راه و چارچوب روشن در مورد اینکه چگونه سازمان های B2B می توانند مدیریت تغییر را پیاده سازی کنند و تولید تقاضای خود را تغییر دهند، ارائه می دهد. مطالعات موردی و گزیدههایی از متخصصان بازاریابی B2B و مشتریان ANNUITAS که سازمانهای خود را متحول کردهاند و نحوه انجام این تغییر در سراسر کتاب گنجانده شده است.
Carlos Hidalgo provides a clear roadmap and framework on how B2B organizations can implement change management and transform their Demand Generation. Case studies and excerpts from B2B marketing practitioners and ANNUITAS clients who have transformed their organizations and how they accomplished this change are incorporated throughout the book.
Front Matter....Pages i-xvi
The Issues with Modern Demand Generation....Pages 1-15
Leading Demand Process Transformation....Pages 17-31
Why Transformation Fails....Pages 33-46
Action Does Not Equal Change....Pages 47-59
Changing the Marketing and Sales Mind-set....Pages 61-74
Aligning Content to Your Buyer....Pages 75-89
Adapting the Lead Management Process....Pages 91-104
Measuring for Success....Pages 105-119
Optimizing Data and Technology....Pages 121-132
Creating an Outcome: Accountable Culture....Pages 133-146
Managing People through Change....Pages 147-160
The Need for Change....Pages 161-169
Change Ahead....Pages 171-182
Demand Process Glossary....Pages 183-189
Back Matter....Pages 191-204