ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy

دانلود کتاب شیمی تغییر: مسائل، مراحل و استراتژی

The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy

مشخصات کتاب

The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349428465, 9781403905475 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 799 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شیمی تغییر: مسائل، مراحل و استراتژی: استراتژی کسب و کار/رهبری، سازمان، مدیریت منابع انسانی، مطالعات سازمانی، جامعه شناسی اقتصادی، تحقیق در عملیات/تئوری تصمیم گیری، سیستم های اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شیمی تغییر: مسائل، مراحل و استراتژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شیمی تغییر: مسائل، مراحل و استراتژی

فرانسوا دوپوی به دنبال کتاب قبلی خود، پیروزی مشتری، در اینجا نحوه مدیریت فرآیند تغییر را شرح می دهد. با استفاده از مثال‌های عملی از مطالعات موردی جدید و بحث در مورد نظریه‌های فعلی تغییر سازمانی، این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه تغییر سازمانی واقعی می‌تواند هم در کسب‌وکارهای خصوصی و هم در سازمان‌های عمومی اعمال شود. با یک قالب آموزشی قوی، مطالعات موردی و واژه نامه مفید اصطلاحات، این یک راهنمای ارزشمند هم برای مدیرانی است که باید با اجرای تغییر سروکار داشته باشند و هم برای دانشجویان و محققان مدیریت تغییر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Following on from his previous book, The Customer's Victory , François Dupuy here outlines how to manage a change process. Using practical examples from new case studies and discussion of current theories of organisational change this book explains how true organisational change can be effected in both private businesses and public organisations. With a strong pedagogical format, case studies and a helpful glossary of terms, this is an invaluable guide both for managers having to deal with change implementation and for students and researchers of change management.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Change: Yes, But What?....Pages 1-20
The Process: From Symptoms to Problems....Pages 21-39
The Process: Looking for the Priorities....Pages 40-55
The Process: From Priorities to Levers....Pages 56-73
Implementation: The Moment of Change....Pages 74-94
Implementation: Playing on Trust....Pages 95-107
The Particular Case of Public Organisations....Pages 108-122
Conclusion....Pages 123-130
Back Matter....Pages 131-156




نظرات کاربران