ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Retail Therapy: Making strategic relationships work

دانلود کتاب خرده فروشی درمانی: کارآیی روابط راهبردی

Retail Therapy: Making strategic relationships work

مشخصات کتاب

Retail Therapy: Making strategic relationships work

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349507863, 9781403914514 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 209 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خرده فروشی درمانی: کارآیی روابط راهبردی: استراتژی کسب و کار/رهبری، جامعه شناسی پزشکی، مدیریت، بازاریابی، امور مالی، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Retail Therapy: Making strategic relationships work به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خرده فروشی درمانی: کارآیی روابط راهبردی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خرده فروشی درمانی: کارآیی روابط راهبردی

طراحی یک کسب و کار خرده فروشی موفق به روابط با چهار گروه از افراد بستگی دارد: مشتریان، سهامداران، کارمندان و تامین کنندگان. این کتاب شما را وارد این روابط استراتژیک می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکارتان را دوباره طراحی کنید تا آن‌ها را درست کنید. اجازه ندهید شوخ طبعی شما را گول بزند، ایده های پیشگامانه ای در اینجا وجود دارد. نکات برجسته شامل نظریه جدیدی از برندها است که نشان می دهد چگونه وفاداری و خدمات مشتری را می توان تغییر داد. بینش در ساختار زنجیره تامین، مسیری را به سطح جدیدی از تعالی نشان می دهد. رضایت شغلی نیز برای قرن جدید بازنگری کامل دارد. در هر مورد، راه حل متناقض به نظر می رسد - با یافتن راهی برای بازگرداندن عنصر انسانی به استراتژی، در واقع می توانیم عینیت آن را افزایش دهیم و دامنه آن را گسترش دهیم. این کتاب استراتژی خرده‌فروشی با ترکیب تجربه خرده‌فروشی با وضعیت تئوری هنر و جریان مداوم طنز، همان کتاب استراتژی خرده‌فروشی است که منتظرش بودید. به طور عفونی قابل خواندن، بی وقفه روشن و بی احترامی خنده دار است - همچنین کلید خرده فروشی موفق است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Designing a successful retail business depends on relationships with four groups of people: customers, shareholders, employees and suppliers. This book takes you inside those strategic relationships and shows you how to redesign your business to get them right. Don't let the humour fool you, there are ground-breaking ideas here. Highlights include a new theory of brands which shows how customer loyalty and service can be transformed. Insights into supply chain structure reveal a path to a new level of excellence. Job satisfaction is also given a complete overhaul for the new century. In each case the solution seems paradoxical - by finding a way to let the human element back into strategy we can actually increase its objectivity and extend its reach. Combining hardcore retail experience with state of the art theory and a steady flow of humour, this is the retail strategy book you've been waiting for. It's infectiously readable, relentlessly illuminating and irreverently funny - it's also the key to successful retail.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Opening remarks....Pages 1-5
Dan’s introduction....Pages 6-26
Balancing the tension between competing business aims....Pages 27-49
Planning strategic relationships....Pages 50-67
Customers and the true nature of the retail brand....Pages 68-98
Employees....Pages 99-123
Suppliers....Pages 124-165
Finance....Pages 166-196
Closing remarks....Pages 197-198
Back Matter....Pages 199-200




نظرات کاربران