ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Thinking Beyond Technology: Creating New Value in Business

دانلود کتاب تفکر ورای فناوری: ایجاد ارزش جدید در تجارت

Thinking Beyond Technology: Creating New Value in Business

مشخصات کتاب

Thinking Beyond Technology: Creating New Value in Business

دسته بندی: کسب و کار
ویرایش: illustrated edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403902550, 9781403914491 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : CHM (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Thinking Beyond Technology: Creating New Value in Business به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تفکر ورای فناوری: ایجاد ارزش جدید در تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تفکر ورای فناوری: ایجاد ارزش جدید در تجارت

این کتاب ارزش پیشنهادی فناوری و رابطه آن با نوآوری تجاری، ترجیحات اجتماعی و نقش آن به عنوان مکانیزمی برای پس انداز نیروی کار یا تولید درآمد را بررسی می کند. نویسنده در همان سبک کتاب اولش، بازتعریف خدمات مالی، دانش تجربی را با رویکردی تاریخی ترکیب می‌کند که ماهیت صریح پیشرفت فن‌آوری را آشکار می‌کند و در عین حال تأثیر ضمنی را بر فرآیند کسب‌وکار تحلیل می‌کند. کتاب این سوال را برای خواننده مطرح می‌کند: آیا جامعه فناوری را شکل می‌دهد یا فناوری جامعه را شکل می‌دهد؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines the value proposition of technology and its relationship with business innovation, social preferences, and its role as a mechanism of labor savings or revenue generation. In the same style as his first book, Redefining Financial Services, the author combines empirical knowledge with an historical approach revealing the explicit nature of technological advancement while analyzing the implicit impact on the process of business. The book presents the reader with a question: does society shape technology or is technology shaping society?



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-3
Technology Evolution, Invention and Transformation....Pages 4-64
The Timeless Behaviours of Corporate Bureaucracies....Pages 65-117
Disintermediation....Pages 118-146
Customer Interaction....Pages 147-172
The Digitally Connected Renaissance....Pages 173-204
Conclusion: Technology’s Impact on Global Business....Pages 205-208
Back Matter....Pages 209-226




نظرات کاربران