ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Informatics in Higher Education: Views on informatics and non-informatics curricula

دانلود کتاب انفورماتیک در آموزش عالی: دیدگاه ها در مورد برنامه های درسی انفورماتیک و غیر انفورماتیک

Informatics in Higher Education: Views on informatics and non-informatics curricula

مشخصات کتاب

Informatics in Higher Education: Views on informatics and non-informatics curricula

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: IFIP Advances in Information and Communication Technology 
ISBN (شابک) : 9781504129336, 9780387351667 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 258 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 22 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انفورماتیک در آموزش عالی: دیدگاه ها در مورد برنامه های درسی انفورماتیک و غیر انفورماتیک: مدیریت محاسبات و سیستم های اطلاعاتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Informatics in Higher Education: Views on informatics and non-informatics curricula به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انفورماتیک در آموزش عالی: دیدگاه ها در مورد برنامه های درسی انفورماتیک و غیر انفورماتیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Front Matter....Pages 1-1
Towards informatics as a discipline: search for identity....Pages 3-10
Informatics education: trends, problems and the future....Pages 11-16
A common core of concepts for informatics majors....Pages 17-20
A common core for noninformatics majors....Pages 21-25
Front Matter....Pages 27-27
Computing and education at the university level....Pages 29-42
Teaching informatics to nonprofessionals: why, what and how?....Pages 43-53
Informatics: the core and the presentation....Pages 54-63
Teaching introductory computer science as science of information....Pages 64-72
Marketing programming to nonprogrammers....Pages 73-82
Meeting the needs of industry: a bold new curriculum in information science....Pages 83-96
Specifying and comparing informatics curricula through UCSI®....Pages 97-110
Computer science education in Japanese universities....Pages 111-119
Computer science education at the crossroads....Pages 120-126
Introduction to computing: a course in computer science fundamentals....Pages 127-138
Representing a body of knowledge for teaching, learning and assessment....Pages 139-147
Trends in teaching informatics....Pages 148-155
European Informatics Skills Structure (EISS)....Pages 156-167
Profiles of informatics graduates as demanded by the market....Pages 168-178
Use and misuse of taxonomies of learning: integrated educational goals in computer science curricula....Pages 179-189
Informaticians and informatical professionals: a conceptual framework....Pages 190-202
Front Matter....Pages 27-27
Informatics in curricula for noninformatics students: engineering and science....Pages 203-211
Informatics for noninformatics majors....Pages 212-216
Towards a taxonomy for computer science....Pages 217-228
Front Matter....Pages 229-229
Learning from other disciplines: pedagogic models within computer science and from elsewhere....Pages 231-234
Classifying information systems education by method engineering....Pages 235-240
Impacts of interdisciplinary dialogue to computer science education....Pages 241-244
Internet-studies communication and information technology (CIT)....Pages 245-248
Collaborative work on informatics education of noninformatics students: a pilot project proposal....Pages 249-251
Back Matter....Pages 253-255




نظرات کاربران