ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developing Agricultural Trade: New Roles for Government in Poor Countries

دانلود کتاب توسعه تجارت کشاورزی: ​​نقش های جدید دولت در کشورهای فقیر

Developing Agricultural Trade: New Roles for Government in Poor Countries

مشخصات کتاب

Developing Agricultural Trade: New Roles for Government in Poor Countries

ویرایش:  
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: The Role of Government in Adjusting Economies 
ISBN (شابک) : 9781349408610, 9781403990211 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 242 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 696 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه تجارت کشاورزی: ​​نقش های جدید دولت در کشورهای فقیر: اقتصاد توسعه، مطالعات توسعه، کشاورزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Agricultural Trade: New Roles for Government in Poor Countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه تجارت کشاورزی: ​​نقش های جدید دولت در کشورهای فقیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Front Matter....Pages 1-1
Government and Markets: Theory and Concepts....Pages 3-15
Reforming the Role of Government in Agricultural Markets....Pages 16-29
Front Matter....Pages 31-31
India....Pages 33-48
Sri Lanka....Pages 49-64
Ghana....Pages 65-76
Zimbabwe....Pages 77-91
Kenya....Pages 92-99
Front Matter....Pages 101-101
Can Food Supplies be Entrusted to the Market?....Pages 103-116
Can Public Marketing Agencies be Reformed?....Pages 117-147
Can Public Services to Marketing be Contracted Out?....Pages 148-169
How can Quality be Assured?....Pages 170-188
What Public Role is There in Market Information?....Pages 189-198
Front Matter....Pages 199-199
Developing Agricultural Trade: New Roles for Government....Pages 201-211
Back Matter....Pages 212-236




نظرات کاربران