ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Women and Teaching: Global Perspectives on the Feminization of a Profession

دانلود کتاب زنان و تدریس: دیدگاه های جهانی در مورد زنانه شدن یک حرفه

Women and Teaching: Global Perspectives on the Feminization of a Profession

مشخصات کتاب

Women and Teaching: Global Perspectives on the Feminization of a Profession

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349534340, 1051071291 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 282 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زنان و تدریس: دیدگاه های جهانی در مورد زنانه شدن یک حرفه: نجوم، اخترفیزیک و کیهان شناسی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی آموزش، مطالعات جنسیتی، آموزش و تربیت معلم، سیاست آموزشی و سیاست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Women and Teaching: Global Perspectives on the Feminization of a Profession به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنان و تدریس: دیدگاه های جهانی در مورد زنانه شدن یک حرفه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction: Women and Teaching—Global Perspectives on the Feminization of a Profession....Pages 1-20
Front Matter....Pages 21-21
Professional Identities of Teachers during the Social Transformation toward Democracy in Spain....Pages 23-50
Collegiality and Gender in Elementary School Teachers’ Workplace Cultures: A Tale of Two Projects....Pages 51-79
State, Gender, and Class in the Social Construction of Argentine Women Teachers....Pages 81-103
Front Matter....Pages 105-105
Women Teachers in Mexico: Asymmetries of Power in Public Education....Pages 107-128
Educational Policies and Gender: An Assessment of the 1990s in Brazil....Pages 129-154
The Feminization of the Teaching Profession in Belgium in the Nineteenth and Twentieth Centuries....Pages 155-183
Front Matter....Pages 185-185
Women and Teaching in Costa Rica in the Early Twentieth Century....Pages 187-214
Society and Curriculum in the Feminization of the Teaching Profession in the Dominican Republic, 1860–1935....Pages 215-242
Teachers of Yesteryear: A Study of Women Educators during Porfiriato....Pages 243-268
Back Matter....Pages 269-276




نظرات کاربران