ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Writing Life Stories: How To Make Memories Into Memoirs, Ideas Into Essays And Life Into Literature

دانلود کتاب نوشتن داستان های زندگی: چگونه خاطرات را به خاطرات، ایده ها را به مقاله و زندگی را به ادبیات تبدیل کنیم

Writing Life Stories: How To Make Memories Into Memoirs, Ideas Into Essays And Life Into Literature

مشخصات کتاب

Writing Life Stories: How To Make Memories Into Memoirs, Ideas Into Essays And Life Into Literature

ویرایش: Second Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1582975272, 9781582975276 
ناشر: Writer's Digest Books 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نوشتن داستان های زندگی: چگونه خاطرات را به خاطرات، ایده ها را به مقاله و زندگی را به ادبیات تبدیل کنیم: ادبیات داستانی اکشن ماجراجویی آفریقایی آمریکایی باستانی قرون وسطی بریتانیایی ایرلندی کلاسیک درام‌های معاصر نمایشنامه‌های اروتیک مقالات مکاتبات زبان خارجی ژانر تاریخی تاریخ نقد طنز طنز ادبی اسطوره‌شناسی داستان‌های عامیانه شعر داستان‌های کوتاه گلچین‌های ایالات متحده زنان در جهان نوشته‌های جدید پژوهشی انتشارات بازنویسی بوتیک تخصصی کتاب های درسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Writing Life Stories: How To Make Memories Into Memoirs, Ideas Into Essays And Life Into Literature به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوشتن داستان های زندگی: چگونه خاطرات را به خاطرات، ایده ها را به مقاله و زندگی را به ادبیات تبدیل کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوشتن داستان های زندگی: چگونه خاطرات را به خاطرات، ایده ها را به مقاله و زندگی را به ادبیات تبدیل کنیم



چگونه خاطرات را به خاطرات، ایده ها را به مقاله و زندگی را به ادبیات تبدیل کنیم

از ترسیم نقشه یک محله به یاد ماندنی تا امضای فرمی که خود را رها می کند در کار خود ریسک کنید، رورباخ تکنیک‌های ابداعی را ارائه می‌کند که ایده‌هایی را برای همه نویسندگان ایجاد می‌کند.

نوشتن داستان‌های زندگی متنی کلاسیک است که در برنامه‌های درسی خلاقانه غیرداستانی و ترکیبی بی‌شماری در جهان ظاهر می‌شود. بر فراز. این نسخه به روز شده 10 سالگی، همان آموزش های دوستانه و تمرین های تحریک کننده را به همراه اطلاعات به روز در مورد روندهای نوشتن خاطرات، اخلاق، تحقیقات اینترنتی، و حتی ایده های بازاریابی به شما می دهد. با یادگیری باز کردن حافظه، دسترسی به احساسات، شکل دادن به صحنه های تجربی، توسعه شخصیت ها و تحقیق در مورد جزئیات پشتیبان، خواهید فهمید که چگونه می توانید داستان های ناگفته زندگی خود را به مقاله های شخصی واضح و خاطرات پرچین تبدیل کنید.

این راهنما. به شما می آموزد که زندگی خود را واضح تر ببینید و به شما نشان می دهد که چرا داستان های واقعی اغلب بهترین ها هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How to Make Memories into Memoirs, Ideas into Essays, and Life into Literature

From drawing a map of a remembered neighborhood to signing a form releasing yourself to take risks in your work, Roorbach offers innovative techniques that will trigger ideas for all writers.

Writing Life Stories is a classic text that appears on countless creative nonfiction and composition syllabi the world over. This updated 10th anniversary edition gives you the same friendly instruction and stimulating exercises along with updated information on current memoir writing trends, ethics, internet research, and even marketing ideas. You'll discover how to turn your untold life stories into vivid personal essays and riveting memoirs by learning to open up memory, access emotions, shape scenes from experience, develop characters, and research supporting details.

This guide will teach you to see your life more clearly and show you why real stories are often the best ones.





نظرات کاربران