ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Living with Moral Disagreement: The Enduring Controversy about Affirmative Action

دانلود کتاب زندگی با اختلافات اخلاقی: مناقشه پایدار در مورد اقدام مثبت

Living with Moral Disagreement: The Enduring Controversy about Affirmative Action

مشخصات کتاب

Living with Moral Disagreement: The Enduring Controversy about Affirmative Action

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780226344386, 9780226344416 
ناشر: University of Chicago Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 148 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 852 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Living with Moral Disagreement: The Enduring Controversy about Affirmative Action به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زندگی با اختلافات اخلاقی: مناقشه پایدار در مورد اقدام مثبت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زندگی با اختلافات اخلاقی: مناقشه پایدار در مورد اقدام مثبت

نحوه رسیدگی به اقدام مثبت یکی از حل نشدنی ترین مشکلات سیاستی عصر ما است که موضوعات بحث برانگیزی مانند آگاهی نژادی و عدالت اجتماعی را لمس می کند. مطالب زیادی هم به نفع و هم علیه سیاست های اقدام مثبت نوشته شده است - به ویژه در حوزه فرصت های آموزشی. در این کتاب، فیلسوف Michele S. Moses یک مسیر جدید و حیاتی برای تفکر در مورد بحث پیرامون کنش مثبت آموزشی ارائه می دهد، مسیری که خود بحث را به عنوان نمادی مهم از فرآیند دموکراتیک نگه می دارد. محور تحلیل موسی این بحث است که ما باید اختلاف نظر در مورد کنش مثبت را به‌عنوان ذاتاً اخلاقی، محصول تضاد بین باورهای عمیقاً درک کنیم که نظرات متفاوتی را درباره آنچه عدالت از سیاست آموزشی می‌طلبد شکل می‌دهد. همان‌طور که او نشان می‌دهد، نظرات متفاوت در مورد کنش مثبت ناشی از ارزش‌های مفهومی متفاوت است، به عنوان مثال، بین رفتار یکسان و برابر یا بین دیدن آگاهی نژادی به‌عنوان یک نیروی سیاسی مخرب یا به‌عنوان متغیر ضروری در برابری سیاسی. همانطور که موسی نشان می دهد، اگرچه اختلافات اخلاقی در مورد سیاست های نژادپرستانه و موضوعات مشابه اغلب به عنوان نشانه های سیاست ناکارآمد در نظر گرفته می شوند، اما در واقع فرصت های غنی برای بحث در مورد تنوع ایجاد می کنند که تفکر و زندگی دموکراتیک را تغذیه می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How to handle affirmative action is one of the most intractable policy problems of our era, touching on controversial issues such as race-consciousness and social justice. Much has been written both for and against affirmative action policies—especially within the realm of educational opportunity. In this book, philosopher Michele S. Moses offers a crucial new pathway for thinking about the debate surrounding educational affirmative action, one that holds up the debate itself as an important emblem of the democratic process. Central to Moses’s analysis is the argument that we need to understand disagreements about affirmative action as inherently moral, products of conflicts between deeply held beliefs that shape differing opinions on what justice requires of education policy. As she shows, differing opinions on affirmative action result from different conceptual values, for instance, between being treated equally and being treated as an equal or between seeing race-consciousness as a pernicious political force or as a necessary variable in political equality. As Moses shows, although moral disagreements about race-conscious policies and similar issues are often seen as symptoms of dysfunctional politics, they in fact create rich opportunities for discussions about diversity that nourish democratic thought and life.



فهرست مطالب

Acknowledgments

One / “Who Isn’t for Equality?”
Two / The Case of Affirmative Action Policy
Three / The Nature of Moral Disagreement: Conflicting Ideals?
Four / Ballot Initiatives, Moral Disagreement, and Ideas of Equality
Five / Deliberative Democracy and Policy Dialogue (with Lauren P. Saenz and Amy Farley Lobue)
Six / What Should We Do about Profound Moral Disagreements over Education Policy?

Appendix A / Pre-Questionnaire
Appendix B / Post-Questionnaire
Appendix C / Post-Post-Questionnaire
Appendix D / Follow-Up Interview Protocol

Notes
References
Index




نظرات کاربران