ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Disabled Childhoods: Monitoring Differences and Emerging Identities

دانلود کتاب دوران کودکی معلول: نظارت بر تفاوت ها و هویت های در حال ظهور

Disabled Childhoods: Monitoring Differences and Emerging Identities

مشخصات کتاب

Disabled Childhoods: Monitoring Differences and Emerging Identities

دسته بندی: جامعه شناسی
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Routledge Advances in Disability Studies 
ISBN (شابک) : 9780415749749 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 197 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دوران کودکی معلول: نظارت بر تفاوت ها و هویت های در حال ظهور: رشته های جامعه شناسی، جامعه شناسی سلامت و مراقبت های بهداشتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Disabled Childhoods: Monitoring Differences and Emerging Identities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوران کودکی معلول: نظارت بر تفاوت ها و هویت های در حال ظهور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوران کودکی معلول: نظارت بر تفاوت ها و هویت های در حال ظهور

یک پویایی حیاتی معاصر پیرامون کودکان و جوانان در شمال جهانی، راه های متعددی است که برای نظارت بر رشد، رفتار و شخصیت آنها پدیدار شده است. به ویژه کودکان معلول یا کودکان با الگوهای رشدی غیرعادی می توانند خود را در محاصره چندین عمل بیابند که از طریق آنها مورد بررسی قرار می گیرند. این کتاب غنی از طیف وسیعی از تحقیقات کیفی استفاده می‌کند تا چگونگی مراقبت، درمان و طبقه‌بندی کودکان معلول را بررسی کند. مصاحبه‌های روایی و طولی با کودکان و خانواده‌هایشان، همراه با داستان‌ها و تصاویری که آنها تهیه کرده‌اند و یادداشت‌هایی از مشاهدات فضاهای مختلف زندگی آنها - اتاق‌های مشاوره پزشکی، کافه‌ها و مراکز تفریحی، خانه‌ها، کلاس‌های درس و زمین‌های بازی و غیره - همگی در این زمینه نقش دارند. . نویسندگان با جمع آوری این انبوه داده های تجربی با ایده های مفهومی از مطالعات ناتوانی، جامعه شناسی بدن، مطالعات دوران کودکی، کنش متقابل گرایی نمادین و نظریه انتقادی فمینیستی، راه های متعددی را بررسی می کنند که در آن نظارت در ناتوانی دوران کودکی و اثرات اجتماعی آن رخ می دهد. بحث آنها شامل بررسی پویایی تمایز از طریق پزشکی، تعامل اجتماعی، و تجسم و بازیگران متعدد - از جمله خود کودکان و جوانان - درگیر است. این کتاب همچنین به بررسی شیوه‌هایی می‌پردازد که کودکان را به دسته‌های مختلف متمایز می‌کند و معنای آن برای مفاهیم عادی بودن، یکپارچگی، تعلق و شهروندی چیست. این جلد با بررسی دقیق اشکال متعدد نظارت بر کودکان معلول و پیامدهایی که آنها برای نحوه تفکر ما در مورد دوران کودکی و آنچه "عادی" است ایجاد می کنند، در نقطه تلاقی مطالعات ناتوانی و مطالعات دوران کودکی قرار دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A crucial contemporary dynamic around children and young people in the Global North is the multiple ways that have emerged to monitor their development, behaviour and character. In particular disabled children or children with unusual developmental patterns can find themselves surrounded by multiple practices through which they are examined. This rich book draws on a wide range of qualitative research to look at how disabled children have been cared for, treated and categorised. Narrative and longitudinal interviews with children and their families, along with stories and images they have produced and notes from observations of different spaces in their lives – medical consultation rooms, cafes and leisure centres, homes, classrooms and playgrounds amongst others – all make a contribution. Bringing this wealth of empirical data together with conceptual ideas from disability studies, sociology of the body, childhood studies, symbolic interactionism and feminist critical theory, the authors explore the multiple ways in which monitoring occurs within childhood disability and its social effects. Their discussion includes examining the dynamics of differentiation via medicine, social interaction, and embodiment and the multiple actors – including children and young people themselves – involved. The book also investigates the practices that differentiate children into different categories and what this means for notions of normality, integration, belonging and citizenship. Scrutinising the multiple forms of monitoring around disabled children and the consequences they generate for how we think about childhood and what is ‘normal’, this volume sits at the intersection of disability studies and childhood studies.



فهرست مطالب

Introduction Part 1: Theoretical and Methodological Practices 1. Theorising Disabled Childhoods 2. Methodological Approaches Part 2: Monitoring Institutions 3. Institutional Norms and Transitions 4. Engagements with Medical Diagnosis and Intervention Part 3: Relational Identity and Practice 5. Embodied Practices and Valued Identities 6. Making Family Part 4: Implications 7. Embodied and Relational Citizenship




نظرات کاربران