ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Death in a Consumer Culture

دانلود کتاب مرگ در فرهنگ مصرف کننده

Death in a Consumer Culture

مشخصات کتاب

Death in a Consumer Culture

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Routledge Interpretive Marketing Research 
ISBN (شابک) : 9781138848191 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 360 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مرگ در فرهنگ مصرف کننده: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، تحقیقات بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Death in a Consumer Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مرگ در فرهنگ مصرف کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مرگ در فرهنگ مصرف کننده

مرگ هرگز برای مصرف کنندگان قابل مشاهده نبوده است. از بیمه عمر گرفته تا زمین‌های دفن و برنامه‌ریزی املاک، به طور مداوم انتخاب‌های مصرف‌کننده را که باید با در نظر گرفتن مرگ و میر خود انجام دهیم، یادآوری می‌کنیم. باورهای مذهبی در زندگی پس از مرگ (یا نبود آنها) بر فعالیت های مصرف روزانه تأثیر می گذارد. مرگ در فرهنگ مصرف کننده گسترده ترین مجموعه تحقیقاتی را در مورد موضوع مرگ و رفتار مصرف کننده در سراسر مرزهای انضباطی ارائه می دهد. سازماندهی شده به پنج بخش که شامل: صنعت مرگ. مراسم مرگ؛ مرگ و مصرف؛ مرگ و بدن؛ و پایان های جایگزین، این کتاب موضوعاتی از گردشگری مرگ افراد مشهور، حیوانات خانگی و یادبود آنلاین را بررسی می کند. تحقیق در مورد سابقه خانوادگی، جایگزین روش‌های سنتی دفع جسد و خودکشی به کمک بیمار. کار محققان در زمینه تاریخ، مطالعات دینی، جامعه شناسی، روانشناسی، مردم شناسی و مطالعات فرهنگی در کنار تحقیقات در زمینه بازاریابی و فرهنگ مصرف قرار دارد. از دیدگاه‌های شرقی و غربی، که گروه‌های اجتماعی و دسته‌های جمعیتی را در بر می‌گیرد، همگی فراگیر بودن مرگ را به عنوان یک امر اجتناب‌ناپذیر فیزیکی، عاطفی، فرهنگی، اجتماعی و کیهانی بررسی می‌کنند. این کتاب با ارائه مجموعه‌ای بی‌نظیر در مورد این موضوع چالش‌برانگیز، برای محققانی که در تقاطع‌های فرهنگ مصرف‌کننده، بازاریابی و مرگ‌ومیر کار می‌کنند، مورد توجه خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Death has never been more visible to consumers. From life insurance to burial plots to estate planning, we are constantly reminded of consumer choices to be made with our mortality in mind. Religious beliefs in the afterlife (or their absence) impact everyday consumption activities. Death in a Consumer Culture presents the broadest array of research on the topic of death and consumer behaviour across disciplinary boundaries. Organised into five sections covering: The Death Industry; Death Rituals; Death and Consumption; Death and the Body; and Alternate Endings, the book explores topics from celebrity death tourism, pet and online memorialization; family history research, to alternatives to traditional corpse disposal methods and patient-assisted suicide. Work from scholars in history, religious studies, sociology, psychology, anthropology, and cultural studies sits alongside research in marketing and consumer culture. From eastern and western perspectives, spanning social groups and demographic categories, all explore the ubiquity of death as a physical, emotional, cultural, social, and cosmological inevitability. Offering a richly unique anthology on this challenging topic, this book will be of interest to researchers working at the intersections of consumer culture, marketing and mortality.



فهرست مطالب

Preface (Susan Dobscha) Part I: The Death Industry 1. Proclaiming Modernity in the Monument Trade: Barre Granite, Vermont Marble and national advertising, 1910-1932 (Bruce S. Elliott) 2. The Marketing of a Siege: Leningrad vs. Sarajevo- memorializing death and despair (Brent McKenzie) 3. Marketing Death through Erotic Art (Christina Welch) 4. Authenticity, Informality and Privacy in Contemporary New Zealand Post-Mortem Practices (Cyril Schafer and Ruth McManus) 5. Custody of the Corpse: Controlling alkaline hydrolysis in US death care markets (Philip R. Olson) Part II: Death Rituals and Consumption 6. Death, Ritual and Consumption in Thailand: Insights from The Pee Ta Kohn Hungry Ghost Festival (Rungpaka Amy Hackley and Chris Hackley) 7. Ritual, Mythology, and Consumption After a Celebrity Death (Scott K. Radford and Peter H. Bloch) 8. Voluntary Simplicity in the Final Rite of Passage: Death (Hakan Cengiz and Dennis Rook) Part III: Consumption of Death 9. Cheating Death via Social Self Immortalization: The potential of consumption-laden online memorialization to extend and link selves beyond (physical) death (Terrance G. Gabel) 10. Extending the Mourning, Funeral, and Memorialization Consumption Practices to the Human-Pet Relationship (Phylis M. Mansfield) 11. Great Granny Lives On: pursuing immortality through family history Research (Leighann C. Neilson and Delphin A. Muise) 12. Physician Assisted Suicide At The Crossroads Of Vulnerability And Social Taboo: Is death becoming A consumption good? (Francoise Passerard and Xavier Menaud) 13. Dispatches from the Dying: Pathographies as a lens on consumption in extremis (Darach Turley and Stephanie O’Donohoe) Part IV: Death and the Body 14. The Role of Body Disposition in Making Sense of Life and Death (Courtney Nations Baker, Stacey Menzel Baker, and James W. Gentry) 15. Consumer Acceptance of Radical Alternatives to Human Disposal: An examination of the Belgian marketplace (Louise Canning, Isabelle Szmigin, Cathy Vaessen) 16. Theatre of the Abject: Body worlds and the transformation of the cadaver (Kent Drummond) Part V: Alternate Endings 17. The Mortal Coil and the Political Economy of Death: A critical engagement with Baudrillard (Ai-Ling Lai) 18. The Spectre of Posthumanism in Technology Consumption: The death of the human? (M. Buchanan-Oliver and A.G.B. Cruz) 19. Poetically Considering Death and Its Consumption (Terrance G. Gabel) 20. Death: Where do we go from here? (Jeffrey Podoshen)




نظرات کاربران