ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Imagination and the Imaginary

دانلود کتاب تخیل و تخیل

Imagination and the Imaginary

مشخصات کتاب

Imagination and the Imaginary

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780415430920 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 155 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Imagination and the Imaginary به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تخیل و تخیل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تخیل و تخیل

مفهوم امر خیالی در اندیشه معاصر فراگیر است، اما می تواند اصطلاحی گیج کننده و اغلب بحث برانگیز باشد. در تخیل و تخیل، کاتلین لنون پیوندهای بین تخیل - که به عنوان توانایی خلق تصاویر یا فرم ها در نظر گرفته می شود - و تخیل را بررسی می کند که این گونه تصاویر را با عاطفه یا عاطفه پیوند می دهد و اهمیتی را که جهان برای ما دارد را به تصویر می کشد. لنون با بررسی نظریه های متضاد تخیل که توسط هیوم و کانت ارائه شده است، استدلال می کند که امر خیالی چیزی در تقابل با واقعیت نیست، بلکه همان توانایی است که از طریق آن جهان برای ما واقعی می شود. او سپس به رابطه آزاردهنده بین ادراک و تخیل می پردازد و با تکیه بر کانت، مرلوپونتی و سارتر، به بررسی برخی پرسش های اساسی می پردازد، مانند اینکه آیا تمایزی بین ادراک شده و تصور وجود دارد یا خیر؟ رابطه بین تخیل و خلاقیت؛ و نقش بدن در ادراک و تخیل. با استناد به اسپینوزا و کولریج، لنون استدلال می‌کند که دنیای خیالی به دور از قلمروی توهم، مستقیم‌ترین شیوه ادراک ماست. او سپس نقشی را که تخیل در شکل‌گیری خود و جهان اجتماعی بازی می‌کند، بررسی می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این جلد این است که سنت فلسفی اندیشیدن درباره تخیل - از کانت و هیوم گرفته تا استراسون و جان مک داول - را با آثار متفکران پدیدارشناس، روانکاوان، پساساختارگرا و فمینیست مانند مرلوپونتی، مقایسه و تقابل می کند. سارتر، لاکان، کاستوریادیس، ایریگارای، گاتنز و لوید. این امر، تخیل و تخیل را برای دانشجویان و دانش پژوهانی که در زمینه پدیدارشناسی، فلسفه ادراک، نظریه اجتماعی، مطالعات فرهنگی و زیبایی شناسی کار می کنند ضروری می کند. تصویر روی جلد: کاسه برنزی با توری، اورسولا فون رایدینگسوارد، 2014. با اجازه هنرمند، گالری للونگ و پارک مجسمه سازی یورکشایر. عکس جانتی وایلد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The concept of the imaginary is pervasive within contemporary thought, yet can be a baffling and often controversial term. In Imagination and the Imaginary, Kathleen Lennon explores the links between imagination - regarded as the faculty of creating images or forms - and the imaginary, which links such imagery with affect or emotion and captures the significance which the world carries for us. Beginning with an examination of contrasting theories of imagination proposed by Hume and Kant, Lennon argues that the imaginary is not something in opposition to the real, but the very faculty through which the world is made real to us. She then turns to the vexed relationship between perception and imagination and, drawing on Kant, Merleau-Ponty and Sartre, explores some fundamental questions, such as whether there is a distinction between the perceived and the imagined; the relationship between imagination and creativity; and the role of the body in perception and imagination. Invoking also Spinoza and Coleridge, Lennon argues that, far from being a realm of illusion, the imaginary world is our most direct mode of perception. She then explores the role the imaginary plays in the formation of the self and the social world. A unique feature of the volume is that it compares and contrasts a philosophical tradition of thinking about the imagination - running from Kant and Hume to Strawson and John McDowell - with the work of phenomenological, psychoanalytic, poststructuralist and feminist thinkers such as Merleau-Ponty, Sartre, Lacan, Castoriadis, Irigaray, Gatens and Lloyd. This makes Imagination and the Imaginary essential reading for students and scholars working in phenomenology, philosophy of perception, social theory, cultural studies and aesthetics. Cover Image: Bronze Bowl with Lace, Ursula Von Rydingsvard, 2014. Courtesy the artist, Galerie Lelong and Yorkshire Sculpture Park. Photo Jonty Wilde.



فهرست مطالب

1. The Disenchanted World and the World of Experience  2. Imagination and Perception: The Productive and Reproductive Imagination  3. Imagination and Perception: The Absent Present and Bodily Synthesis  4. An 'Affective Logic'  5. Imaginary Institution(s)  6. Imaginary Selves  7. Bodily Imaginaries and the Flesh of Existence  Afterword.  Index




نظرات کاربران