دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Giambattista Marino. Emilio Russo (editor)
سری: Classici
ISBN (شابک) : 8817046752, 9788817046756
ناشر: BUR Biblioteca Univ. Rizzoli
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 0
زبان: Italian
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب آدونیس: سیاست علوم اجتماعی مردم شناسی باستان شناسی فلسفه دولت جامعه شناسی مطالعات زنان
در صورت تبدیل فایل کتاب Adone به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آدونیس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جیوان باتیستا مارینو گفت: «پایان شاعر شگفتی است» و واقعاً آدونیس، بزرگترین مانیفست شاعرانه باروک ایتالیایی و اروپایی، مایه شگفتی است. در افسانه آدونیس، ضدقهرمان منفعل و زنانه، انکار قهرمان قوی و شجاع، در یک واژگونی مفرح و پیوسته، همه ژانرهای سنتی، از افسانه اساطیری گرفته تا شعر جوانمردانه تا رمان ماجراجویی، در هم می آمیزند و یکدیگر را نفی می کنند. و در داستان باریک مرد جوان مورد علاقه زهره و کشته شدن توسط گراز، انحرافات بیشمار و شواهد خارق العاده ای از فضیلت شاعرانه مانند یک کالیدوسکوپ درج شده است. «آدونیس» شعری است که قواعد خاص خود را خلق کرده و الگوی جدیدی را به شعر عصر خود دیکته کرده است زیرا همانطور که نویسنده بیان کرده است: «قاعده واقعی این است که بدانیم چگونه قوانین را در زمان و مکان زیر پا بگذاریم و با آداب و رسوم فعلی تطبیق دهیم. و به ذائقه قرن.\"
«È del poeta il fin la meraviglia», affermava Giovan Battista Marino, e veramente è fonte di meraviglia l'Adone, il maggior manifesto poetico del barocco italiano ed europeo. Nella favola di Adone, antieroe passivo e femmineo, negazione dell'eroe forte e coraggioso, in un divertito e continuo rovesciamento si mescolano e insieme si negano tutti i generi tradizionali, dalla favola mitologica al poema cavalleresco, al romanzo d'avventura. E nell'esile storia del giovinetto amato da Venere e ucciso da un cinghiale si innestano come in un caleidoscopio innumerevoli digressioni e straordinarie prove di virtuosismo poetico. "L'Adone" è un poema che creò da sé le sue regole dettando un nuovo modello alla poesia della sua epoca perché, come affermava l'autore, «la vera regola è saper rompere le regole a tempo e luogo, accomodandosi al costume corrente e al gusto del secolo».