دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Anna Giacalone Ramat (ed.)
سری: Empirical Approaches to Language Typology 26
ISBN (شابک) : 311017359X, 9783110173598
ناشر: Mouton de Gruyter
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 461
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب گونه شناسی و فراگیری زبان دوم: مرجع گرامر زبان واژگان زبانشناسی
در صورت تبدیل فایل کتاب Typology and Second Language Acquisition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب گونه شناسی و فراگیری زبان دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سالهای اخیر تحقیقات در مورد گونهشناسی تطبیقی منجر به آشکارسازی قاعدهمندیها و فرمولبندی محدودیتهای جدید بر تنوع برای طیف وسیعی از پدیدهها شده است. با افزایش تعداد تحقیقات گونه شناسی، علاقه فزاینده ای به پیامدهایی که یافته ها در زمینه گونه شناسی ممکن است بر اکتساب زبان دوم داشته باشند، پدید آمد. این جلد که توسط متخصصان در زمینه گونهشناسی و/یا اکتساب زبان دوم نوشته شده است، به مسائل نظری و تجربی در حوزههای ساختاری مانند بندهای نسبی و ساختهای مالکانه و همچنین ملاحظات عملگرایانه درباره سازماندهی اطلاعات در تولیدات یادگیرنده میپردازد.
In recent years research on comparative typology has led to reveal regularities and to formulate new constraints upon variation for a broad range of phenomena. As the amount of typological research increased, a growing interest arose for the implications that findings in the typological field might have on second language acquisition. Written by experts in the field of typology and/or second language acquisition, this volume addresses theoretical and empirical issues on structural domains such as relative clauses and possessive constructions as well as pragmatic considerations on information organization in learners productions.