ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Confidence Effect: Every Woman’s Guide to the Attitude That Attracts Success

دانلود کتاب اثر اعتماد به نفس: راهنمای هر زنی به نگرشی که باعث موفقیت می شود

The Confidence Effect: Every Woman’s Guide to the Attitude That Attracts Success

مشخصات کتاب

The Confidence Effect: Every Woman’s Guide to the Attitude That Attracts Success

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0814436412, 9780814436417 
ناشر: AMACOM 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 577 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اثر اعتماد به نفس: راهنمای هر زنی به نگرشی که باعث موفقیت می شود: عزت نفس، خودیاری، راهنما، شکار شغل و مشاغل، کسب و کار و پول، امور مالی شخصی، بودجه و مدیریت پول، هزینه های دانشگاه و تحصیل، رتبه بندی اعتبار و تعمیر، برنامه ریزی بازنشستگی، کسب و کار و پول، زنان و کسب و کار، اتوبوس پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب The Confidence Effect: Every Woman’s Guide to the Attitude That Attracts Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اثر اعتماد به نفس: راهنمای هر زنی به نگرشی که باعث موفقیت می شود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اثر اعتماد به نفس: راهنمای هر زنی به نگرشی که باعث موفقیت می شود

هر روز زنان با استعداد و سخت کوش برای ترفیع به دست می آیند. در حالی که مقصر دانستن فرهنگ شرکتی که به نفع مردان است آسان است، مدیر مجرب گریس کیللیا مقصر دیگری را شناسایی می کند: اختلاف شگفت انگیز در اعتماد. مردان تمایل دارند توانایی های خود را بیش از حد ارزیابی کنند، در حالی که زنان اغلب خود را کوتاه می فروشند. «اثر اعتماد به نفس» به زنان کمک می‌کند صحبت کنند، ریسک کنند و با اطمینان در پست‌های رهبری بپذیرند. این کتاب فراتر از تحقیقات و آمار حرکت می کند تا بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کند: چگونه زنان می توانند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، یک قدم در یک زمان. استراتژی های عملی نشان می دهد که چگونه می توان شایستگی شغلی را به نوعی اعتماد به نفس واقعی تبدیل کرد که مورد توجه قرار می گیرد. زنان یاد می‌گیرند که چهار Rs موفقیت را تمرین کنند - روابط، شهرت، نتایج و انعطاف‌پذیری - در جستجوی نکات و ابزارهایی در مورد چگونگی: ایجاد حلقه‌های نفوذ - استفاده از فرصت‌هایی که معمولاً از آنها اجتناب می‌کنند - استفاده از اهرم‌ها و ارتقای مهارت‌های خود - پرورش مدیران اجرایی حضور - استفاده قانع‌کننده از داده‌ها - عقب نشینی از شکست‌ها - و بیشتر با این کتاب جدید قدرتمند، زنان در همه جا اعتماد به نفس لازم را پیدا می‌کنند تا از حاشیه‌ها خارج شده و وارد زمین بازی شوند - و ادعای موفقیتی که لایق آن هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Every day, talented, hardworking women are passed over for promotions. While it’s easy to blame a corporate culture that favors men, seasoned executive Grace Killelea identifies another culprit: a surprising disparity in confidence. Men are prone to overestimate their abilities, while women too often sell themselves short. "The Confidence Effect "helps women speak out, take risks, and assume leadership positions with assurance. The book moves beyond research and statistics to focus on what’s really important: how women can become more confident, one step at a time. Practical strategies show how to turn job competency into the kind of authentic confidence that gets noticed. Women learn to practice the Four Rs of Success--relationships, reputation, results, and resilience--dipping in for tips and tools on how to: Build circles of influence - Seize opportunities they normally avoid - Leverage and promote their skills - Cultivate executive presence - Use data compellingly - Bounce back from setbacks - And more With this powerful new book, women everywhere will find the confidence they need to step off the sidelines onto the playing field--and claim the success they deserve.





نظرات کاربران