ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Presence

دانلود کتاب حضور

Presence

مشخصات کتاب

Presence

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0316256579 
ناشر: Little, Brown and Company 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 642 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Presence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حضور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حضور

آیا تا به حال یک چالش اعصاب خردکن را ترک کرده اید و بلافاصله آرزوی انجام آن را داشته اید؟ شاید بعد از یک مصاحبه شغلی، یک اجرا یا یک گفتگوی دشوار؟ همان لحظاتی که ما را ملزم به اصیل بودن و فرماندهی می کند، می تواند در عوض باعث شود که ما احساس دروغگویی و ناتوانی کنیم. خیلی اوقات ما با ترس به بزرگترین موانع زندگی خود نزدیک می شویم، آنها را با اضطراب اجرا می کنیم و آنها را با پشیمانی ترک می کنیم. با دستیابی به قدرت شخصی خود، می‌توانیم به «حضور» دست یابیم، حالتی که در آن نگران تأثیری که بر دیگران می‌گذاریم نیستیم و در عوض تأثیری را که بر خود گذاشته‌ایم تنظیم می‌کنیم. همانطور که کتاب انقلابی ایمی کادی، استاد دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد، ما نیازی نداریم که یک جستجوی معنوی بزرگ را آغاز کنیم یا یک تحول درونی را تکمیل کنیم تا قدرت حضور را مهار کنیم. درعوض، باید لحظه به لحظه خودمان را با تغییر زبان بدن، رفتار و طرز فکر خود در زندگی روزمره مان به حرکت در آوریم. امی کادی با سخنرانی خود در TED در مورد "ژست های قدرت" ده ها میلیون بیننده را در سراسر جهان جذب کرده است. اکنون او علم شگفت‌انگیز زیربنای این و بسیاری دیگر از اثرات شگفت‌انگیز بدن-ذهن را ارائه می‌کند، و به ما می‌آموزد که چگونه از تکنیک‌های ساده برای رهایی از ترس در لحظات پرفشار استفاده کنیم، بهترین عملکردمان را داشته باشیم، و با دیگران ارتباط برقرار کنیم و آنها را توانمند کنیم تا این کار را انجام دهند. یکسان. حضور درخشان، پرشور و قابل دسترس، پر از داستان های افرادی است که یاد گرفته اند در لحظات استرس زا که زمانی آنها را به وحشت می انداختند، شکوفا شوند. هر خواننده ای یاد می گیرد که چگونه به جای ترس، با اعتماد به نفس به بزرگترین چالش های خود نزدیک شود و به جای پشیمانی آنها را با رضایت ترک کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Have you ever left a nerve-racking challenge and immediately wished for a do over? Maybe after a job interview, a performance, or a difficult conversation? The very moments that require us to be genuine and commanding can instead cause us to feel phony and powerless. Too often we approach our lives' biggest hurdles with dread, execute them with anxiety, and leave them with regret. By accessing our personal power, we can achieve "presence," the state in which we stop worrying about the impression we're making on others and instead adjust the impression we've been making on ourselves. As Harvard professor Amy Cuddy's revolutionary book reveals, we don't need to embark on a grand spiritual quest or complete an inner transformation to harness the power of presence. Instead, we need to nudge ourselves, moment by moment, by tweaking our body language, behavior, and mind-set in our day-to-day lives. Amy Cuddy has galvanized tens of millions of viewers around the world with her TED talk about "power poses." Now she presents the enthralling science underlying these and many other fascinating body-mind effects, and teaches us how to use simple techniques to liberate ourselves from fear in high-pressure moments, perform at our best, and connect with and empower others to do the same. Brilliantly researched, impassioned, and accessible, Presence is filled with stories of individuals who learned how to flourish during the stressful moments that once terrified them. Every reader will learn how to approach their biggest challenges with confidence instead of dread, and to leave them with satisfaction instead of regret.



فهرست مطالب

Cover Page
Cover Page
Neuroselling® Endorsements
Title Page
Copyright
Contents
1: Why They Buy (and When They Don’t)
The Great Disconnect—Why Your Message May Miss the Mark
Why Before What
Neuroscience and Sales: What’s in the Mind Is All That Matters
Science Powered Sales Conversations
Moment of Impact: 15 Minutes of Life or Death
NeuroSelling®: A New Communication Model
Part I: The Lab
2: Selling vs. Neuroselling®
An Unscripted Experience of NeuroSelling®
The Science Behind the Perfect Pitch
Conducting Your Sales Conversations in the Right Order
3: The Cave-to-Cave Salesman
How Your Customer’s Brain Filters Your Message
Self-Preservation Orientation
Your Neurochemistry in Sales Meetings
The False Security of Your Safety Box
4: The Neuroscience of Trust
The Science of Connection
The Power of the Personal Narrative
Ditch Rapport. Build Trust.
The Trust Chemical
The Miracle of Mirror Neurons
5: The Physiology of Change Resistance
Barrier 1: The Anxiety Avalanche Effect
Barrier 2: The Desolation of Isolation Effect
Barrier 3: The Fear of Loss Effect
Barrier 4: The Options Overload Effect
Barrier 5: The Scarcity Syndrome Effect
Barrier 6: The Safety Box Effect
6: The Psychology of Bias
Cognitive Bias 1: Prospect Theory and Why We Hate to Lose
Cognitive Bias 2: The Anchoring Effect
Cognitive Bias 3: Choice-Supportive Bias
Cognitive Bias 4: Confirmation Bias
Cognitive Bias 5: Availability Heuristic
Cognitive Bias 6: The Bandwagon Effect
7: The Neuroscience of Narrative
Narratives, Internal Visualization, and Recall
A B2B Narrative Example
The Two Ways the Brain Stores Information
The Basic Elements of an Effective Narrative
Part II: The Field
8: Start with Who, Lead with Why
Sales Doesn’t Start with Why
Problem Solvers Rule the World
The Impact of Inverted Insomnia
A Day in the Life of Your Customer
9: End with How: The 5 Neuroselling® Narratives
The Personal Story
The Prospect Story
The Problem Story
The Product/Solution Story
The Proof Story
10: Asking Neuro-Centric Questions
Stop the Traditional “Needs Analysis”
Stop Asking Self-centered, Leading Questions
Stop Triggering Negative Neurochemistry
NeuroSelling® Narrative-Friendly Questions
11: Removing the Barriers to Change
The Moment of Change Resistance
Override Your Instincts
12: Closing vs. Committing
The Million-Dollar Question
Gaining Commitment
Appendix: Neuroselling® Jump Start
Endnotes
Back Cover




نظرات کاربران