دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Mirela Alpeza, Aleksandar Erceg, Sunčica Oberman Peterka سری: RIC 1.1 ناشر: University of Pula سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 20 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 218 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه فرانشیز در کرواسی موانع و توصیه های سیاستی: فرانشیز، مدل کسب و کار، موانع، توصیه های سیاست
در صورت تبدیل فایل کتاب DEVELOPMENT OF FRANCHISING IN CROATIA OBSTACLES AND POLICY RECOMMENDATIONS به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توسعه فرانشیز در کرواسی موانع و توصیه های سیاستی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فرنچایز مدل رشد بسیار محبوبی است، اما علیرغم کاربرد گسترده فرنچایز در کشورهای توسعه یافته جهان، تأثیر آن بر اقتصاد کرواسی همچنان حاشیه ای است. هدف این تحقیق شناسایی موانع و چالشهای پیش روی کاربرد گستردهتر فرانشیز در کرواسی و ایجاد توصیههای سیاستی برای حذف موانع شناسایی شده است. موانع و پیشنهادات بر اساس یک تحقیق کیفی طولی انجام شده شناسایی شده است که مرحله اول آن در سال 2006 و دوم در سال 2014 انجام شد. تحقیق 2006 با هدف شناسایی تغییرات (بهبود / زوال) در حوزه های فردی تحقیقات سیاسی، اقتصادی، قانونی و عوامل تکنولوژیکی تأثیرگذار بر توسعه فرانشیز در کرواسی. بر اساس تغییرات شناساییشده، نتیجهگیریها و توصیههای خطمشی شناسایی شدند. موانع را میتوان به دو دسته تقسیم کرد: موانع خاص حق رای دادن و موانع کلی مرتبط با تجارت برای انجام تجارت در کرواسی. بدون برداشتن بیشتر این موانع، انتظار رشد بالای فعالیت های فرانشیز در کرواسی در آینده نزدیک غیرواقعی است.
Franchising is very popular growth model but despite the wide application of franchising in the developed countries of the world, its impact on the Croatian economy is still marginal. The purpose of this research is to identify the obstacles and challenges to a wider application of franchising in Croatia and generate policy recommendations for removing the identified obstacles. Obstacles and recommendations are identified on the basis of a conducted longitudinal qualitative research, the first phase of which was conducted in 2006, and second in 2014. The overall results of this research were presented in a form of PEST analysis and compared with the results of the 2006 research aiming to detect changes (improvements / deterioration) in individual areas of the research political, economic, legal and technologic factors of influence on the development of franchising in Croatia. Based on the detected changes, conclusions and policy recommendations were identified.The obstacles can be divided in two categories: franchising specific barriers and general business related obstacles for doing business in Croatia. Without removing most of these obstacles, it is unrealistic to expect high growth of franchising activities in Croatia in near future.