ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Wine Economics: Quantitative Studies and Empirical Applications

دانلود کتاب اقتصاد شراب: مطالعات کمی و کاربردهای تجربی

Wine Economics: Quantitative Studies and Empirical Applications

مشخصات کتاب

Wine Economics: Quantitative Studies and Empirical Applications

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Applied Econometrics Association Series 
ISBN (شابک) : 9781349450183, 3273273283 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 384 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد شراب: مطالعات کمی و کاربردهای تجربی: نظریه اقتصادی/اقتصاد کمی/روش های ریاضی سازمان صنعتی اقتصاد کلان/اقتصاد پولی//اقتصاد مالی، اقتصاد رفتاری/تجربی، اقتصاد خرد، اقتصادسنجی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 24


در صورت تبدیل فایل کتاب Wine Economics: Quantitative Studies and Empirical Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد شراب: مطالعات کمی و کاربردهای تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxii
Introduction and Overview....Pages 1-8
Front Matter....Pages 9-9
Life Satisfaction and Alcohol Consumption: An Empirical Analysis of Self-Reported Life Satisfaction and Alcohol Consumption in OECD Countries....Pages 11-27
Alcohol Demand, Externalities and Welfare-Maximising Alcohol Taxes....Pages 28-48
The Demand for (Non)Alcoholic Beverages in France and the Impact of Advertising....Pages 49-70
Front Matter....Pages 71-71
The Economic Value of Wine Names That Reference Place in the US Market: Analysis of ‘Champagne’ and Sparkling Wine....Pages 73-87
The Price of Wine: Does the Bottle Size Matter?....Pages 88-101
Wine Judging and Tasting....Pages 102-128
Willingness to Pay for Appellation of Origin: Results of an Experiment with Pinot Noir Wines in France and Germany....Pages 129-145
Front Matter....Pages 147-147
How Best to Rank Wines: Majority Judgment....Pages 149-172
Wine as an Alternative Asset Class....Pages 173-199
Financial Reaction to the Business Cycle in Periods of Difficulties: The Case of French Wine Companies....Pages 200-228
Front Matter....Pages 229-229
The Technical Efficiency of Wine Grape Growers in the Murray-Darling Basin in Australia....Pages 231-249
Product Assortment and the Efficiency of Farms....Pages 250-265
Determinants of Wine-Bottling Strategic Decisions: Empirical Evidence from the Italian Wine Industry....Pages 266-296
Export Intentions of Wineries....Pages 297-323
Front Matter....Pages 325-325
Wine Tourism and On-Site Wine Sales....Pages 327-349
The High and Rising Alcohol Content of Wine....Pages 350-364
Back Matter....Pages 365-368




نظرات کاربران