دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Eric Giraud-Héraud. Marie-Claude Pichery (eds.)
سری: Applied Econometrics Association Series
ISBN (شابک) : 9781349450183, 3273273283
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 384
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد شراب: مطالعات کمی و کاربردهای تجربی: نظریه اقتصادی/اقتصاد کمی/روش های ریاضی سازمان صنعتی اقتصاد کلان/اقتصاد پولی//اقتصاد مالی، اقتصاد رفتاری/تجربی، اقتصاد خرد، اقتصادسنجی
در صورت تبدیل فایل کتاب Wine Economics: Quantitative Studies and Empirical Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اقتصاد شراب: مطالعات کمی و کاربردهای تجربی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xxii
Introduction and Overview....Pages 1-8
Front Matter....Pages 9-9
Life Satisfaction and Alcohol Consumption: An Empirical Analysis of Self-Reported Life Satisfaction and Alcohol Consumption in OECD Countries....Pages 11-27
Alcohol Demand, Externalities and Welfare-Maximising Alcohol Taxes....Pages 28-48
The Demand for (Non)Alcoholic Beverages in France and the Impact of Advertising....Pages 49-70
Front Matter....Pages 71-71
The Economic Value of Wine Names That Reference Place in the US Market: Analysis of ‘Champagne’ and Sparkling Wine....Pages 73-87
The Price of Wine: Does the Bottle Size Matter?....Pages 88-101
Wine Judging and Tasting....Pages 102-128
Willingness to Pay for Appellation of Origin: Results of an Experiment with Pinot Noir Wines in France and Germany....Pages 129-145
Front Matter....Pages 147-147
How Best to Rank Wines: Majority Judgment....Pages 149-172
Wine as an Alternative Asset Class....Pages 173-199
Financial Reaction to the Business Cycle in Periods of Difficulties: The Case of French Wine Companies....Pages 200-228
Front Matter....Pages 229-229
The Technical Efficiency of Wine Grape Growers in the Murray-Darling Basin in Australia....Pages 231-249
Product Assortment and the Efficiency of Farms....Pages 250-265
Determinants of Wine-Bottling Strategic Decisions: Empirical Evidence from the Italian Wine Industry....Pages 266-296
Export Intentions of Wineries....Pages 297-323
Front Matter....Pages 325-325
Wine Tourism and On-Site Wine Sales....Pages 327-349
The High and Rising Alcohol Content of Wine....Pages 350-364
Back Matter....Pages 365-368