ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing

دانلود کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی

Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing

مشخصات کتاب

Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0761916962, 9780761916963 
ناشر: SAGE Publications, Inc 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 610 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 46 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی: تحقیق، بازاریابی، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، بازاریابی، کسب و کار و امور مالی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی

سیدنی جی لوی نویسنده بین المللی شناخته شده ای است که ایده هایش بر مدیران بازاریابی در اواخر دهه 1940 تأثیر گذاشت. آنها همچنان بر روی این موارد تأثیر می‌گذارند: چگونه در مورد نقش بازاریابی در مدیریت فکر می‌کنیم. چگونه مدیران محصول و برندها را توسعه می دهند. چگونه آنها مصرف کنندگان خود را درک می کنند. و اینکه چگونه محققان شرکتی و دانشگاهی نگرانی های بازار را بررسی می کنند.

برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات مجموعه ای جامع از مقالات و مطالعات سیدنی جی لوی است. بازار یابی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sidney J Levy is an internationally recognized writer whose ideas began to influence marketing executives in the late 1940s. They continue to impact today on: how we think about marketing’s role in management; how managers develop product and brands; how they understand their consumers; and how corporate and academic researchers investigate marketplace concerns.

Brands, Consumers, Symbols and Research is a comprehensive collection of Sidney J Levy’s essays and studies of marketing.





نظرات کاربران