دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Sidney J. Levy, Dennis Rook سری: ISBN (شابک) : 0761916962, 9780761916963 ناشر: SAGE Publications, Inc سال نشر: 1999 تعداد صفحات: 610 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 46 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی: تحقیق، بازاریابی، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، بازاریابی، کسب و کار و امور مالی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره، بوتیک تخصصی
در صورت تبدیل فایل کتاب Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات: سیدنی جی لوی در مورد بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برندها، مصرف کنندگان، نمادها و تحقیقات مجموعه ای جامع از مقالات و مطالعات سیدنی جی لوی است. بازار یابی.
Brands, Consumers, Symbols and Research is a comprehensive collection of Sidney J Levy’s essays and studies of marketing.