ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Archaeology of Interaction: Network Perspectives on Material Culture and Society

دانلود کتاب باستان‌شناسی تعامل: دیدگاه‌های شبکه‌ای در فرهنگ و جامعه مادی

An Archaeology of Interaction: Network Perspectives on Material Culture and Society

مشخصات کتاب

An Archaeology of Interaction: Network Perspectives on Material Culture and Society

دسته بندی: باستان شناسی
ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0198706936, 9780198706939 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 259 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب باستان‌شناسی تعامل: دیدگاه‌های شبکه‌ای در فرهنگ و جامعه مادی: رشته های تاریخی، باستان شناسی، نظریه باستان شناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب An Archaeology of Interaction: Network Perspectives on Material Culture and Society به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب باستان‌شناسی تعامل: دیدگاه‌های شبکه‌ای در فرهنگ و جامعه مادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب باستان‌شناسی تعامل: دیدگاه‌های شبکه‌ای در فرهنگ و جامعه مادی

به یادگاری از یک سفر خارجی فکر کنید، یا میراثی که نسل‌ها به نسل‌ها منتقل شده است - مصنوعات فردی متمایز به ما امکان می‌دهند فراتر از نزدیک، در فضا و زمان فکر و عمل کنیم. در حالی که این امر منطقی است، دانش پژوهی در مورد نقش مصنوعات در اندیشه بشری چه می‌گوید؟ با کمال تعجب، پژوهش فرهنگ مادی نیز بر روی مصنوعات فردی متمرکز است. اما اجرام به ندرت مستقل از یکدیگر قرار می گیرند و در صورت فلکی پیچیده به هم متصل می شوند. این جلد مبتکرانه بیان می کند که چنین «شبکه هایی از اشیاء» هستند که قدرت خود را به اشیاء القا می کنند و آنها را قادر می سازند تا زمان ها و مکان های دور را هم برای افراد و هم برای جوامع تداعی کنند.

استفاده از مطالعات موردی باستان شناسی از عصر برنز یونان در سراسر، کنپت یک زاویه باستان شناسی بلندمدت در توسعه شبکه های شی در جوامع انسانی ایجاد می کند. او مزایایی را که چنین شبکه‌هایی برای تعامل انسانی در مقیاس‌های مختلف ایجاد می‌کنند، و چالش‌هایی که جوامع باستانی در ایجاد تعادل بین این مزایا در برابر هزینه‌هایشان با آن مواجه هستند، بررسی می‌کند. در عینیت‌سازی و کنترل مصنوعات در شبکه‌ها، جوامع انسانی می‌توانند کشش سرکشی را که مصنوعات اعمال می‌کنند، از دست بدهند. مواد همیشه آنطور که از آنها خواسته می شود عمل نمی کنند. ما هرگز تمام جنبه های آنها را به طور کامل درک نمی کنیم. ما این را در کار روزمره و ناخودآگاه خود در دنیای پدیدار درک می کنیم، اما در تفکر شبکه ای خود نادیده می گیریم. و این عدم توجه به چیزها و دادن حق آنها می تواند منجر به "سرگردانی" جامعه شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Think of a souvenir from a foreign trip, or an heirloom passed down the generations - distinctive individual artefacts allow us to think and act beyond the proximate, across both space and time. While this makes anecdotal sense, what does scholarship have to say about the role of artefacts in human thought? Surprisingly, material culture research tends also to focus on individual artefacts. But objects rarely stand independently from one another they are interconnected in complex constellations. This innovative volume asserts that it is such ’networks of objects’ that instill objects with their power, enabling them to evoke distant times and places for both individuals and communities.

Using archaeological case studies from the Bronze Age of Greece throughout, Knappett develops a long-term, archaeological angle on the development of object networks in human societies. He explores the benefits such networks create for human interaction across scales, and the challenges faced by ancient societies in balancing these benefits against their costs. In objectifying and controlling artefacts in networks, human communities can lose track of the recalcitrant pull that artefacts exercise. Materials do not always do as they are asked. We never fully understand all their aspects. This we grasp in our everyday, unconscious working in the phenomenal world, but overlook in our network thinking. And this failure to attend to things and give them their due can lead to societal ’disorientation’.





نظرات کاربران