ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب William Ockham 2 Vol. Set

دانلود کتاب ویلیام اوکام 2 جلد. تنظیم

William Ockham 2 Vol. Set

مشخصات کتاب

William Ockham 2 Vol. Set

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری: Publications in Medieval Studies 
ISBN (شابک) : 0268019452, 9780268019457 
ناشر: University of Notre Dame Press 
سال نشر: 1989 
تعداد صفحات: 1425 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ویلیام اوکام 2 جلد. تنظیم: تاریخ، آفریقا، آمریکا، قطب شمال و قطب جنوب، آسیا، استرالیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه، روسیه، ایالات متحده آمریکا، جهان، تمدن های باستانی، نظامی، مطالعات تاریخی و منابع آموزشی، الهیات، مسیحیان، هندوئیسم، اسلام، یهودیت مطالعات، مذهب و معنویت، اندیشه قرون وسطی، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، تاریخ، آفریقا، باستان، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، نظامی، ایالات متحده، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی، & نظرسنجی، فلسفه، هو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب William Ockham 2 Vol. Set به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ویلیام اوکام 2 جلد. تنظیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ویلیام اوکام 2 جلد. تنظیم


ویلیام اوکهام احتمالا بدنام ترین و پر سوءتفاهم ترین فیلسوف قرون وسطی متأخر است. اوکهام که توسط جان لوترل، رئیس سابق دانشگاه آکسفورد، به تدریس آموزه های بدعت آمیز متهم شده بود، توسط پاپ جان بیست و دوم به آوینیون احضار شد و در نهایت تحت حمایت لوئیس باواریا زندگی کرد. با این حال، با آکویناس و اسکاتوس، او در میان سه فیلسوف بزرگ آن دوره باقی می‌ماند.

این مطالعه برجسته، گزارشی روشن و مختصر از مواضع فلسفی اوکام (هستی‌شناسی، منطق، معرفت‌شناسی و فلسفه طبیعی) ارائه می‌کند. همراه با استدلال برای آنها. سپس نشان می‌دهد که چگونه اختلافات الهیاتی اوکام با برجسته‌ترین پیشینیانش نتیجه منطقی تفاوت‌های فلسفی اساسی است. به گفته مرلین مک‌کورد آدامز، اوکام به‌عنوان یک ارسطویی فرانسیسکن ظاهر می‌شود که از نظر فلسفی و مذهبی بسیار محافظه‌کارتر از آن چیزی است که معمولاً تصور می‌شود. آدامز این ایده را به چالش می‌کشد که اسم‌گرایی و تقلیل‌های هستی‌شناختی اوکام به سوبژکتیویسم در متافیزیک، معرفت‌شناسی او به شک‌گرایی، نظریه علیت او به پیوند ثابت هیومی یا به گاه گرایی منجر می‌شود. به همین ترتیب، آدامز این تصور را رد می کند که آموزه های فلسفی اوکام به دیدگاه های بدعت آمیز در الهیات منتهی می شود، یا اینکه اصرار او بر آزادی الهی منجر به خودسری و هوسبازی در اخلاق می شود. اگرچه تمرکز اصلی او روی اوکهام است، مک آدامز مواضع خود را با مواضع آکویناس، اسکاتوس، هنری گنت و دیگران مقایسه و مقایسه می کند. ویلیام اوکهام برای فیلسوفان شروعی عالی به مسائل و چارچوب نظری اواخر قرن سیزدهم و اوایل قرن چهاردهم است.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

William Ockham is probably the most notorious and most widely misunderstood philosopher of the later Middle Ages. Accused by John Lutterell, the former chancellor of Oxford University, of teaching heretical doctrines, Ockham was summoned to Avignon by Pope John XXII and eventually lived under the protection of Louis of Bavaria. Yet, with Aquinas and Scotus, he remains among the three greatest philosophers of the period.

This landmark study offers a clear and concise account of Ockham’s philosophical positions (his ontology, logic, epistemology, and natural philosophy), along with the arguments for them. It then shows how Ockham’s theological disagreements with his most eminent predecessors are a logical consequence of underlying philosophical differences. According to Marilyn McCord Adams, Ockham emerges as a Franciscan Aristotelian, much more philosophically and religiously conservative than commonly supposed. Adams challenges the notions that Ockham’s nominalism and ontological reductions lead to subjectivism in metaphysics, his epistemology to skepticism, his theory of causality to Humean constant conjunction or to occasionalism. Likewise, Adams rejects the notion that Ockham’s philosophical doctrines lead to heretical views in theology, or that his insistence on divine freedom leads to arbitrariness and caprice in ethics. Although her primary focus is on Ockham, McAdams compares and contrasts his positions with those of Aquinas, Scotus, Henry of Ghent, among others. William Ockham constitutes an excellent initiation for philosophers into the problems and theoretical framework of the late thirteenth and early fourteenth centuries.




نظرات کاربران